۲۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۸۰۷۴۷
استاد حوزه علمیه خرم آباد:

اتحاد مردم تنها راه پایان یافتن درگیری های خونین مصر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه خرم آباد با بیان این که هدف کشورهای غربی کشاندن جنگ داخلی و خونریزی میان مردم سرزمین مصراست، گفت: تنها راه پایان دادن به خونریزی ها در مصر اتحاد مردم است.
\مصر

حجت الاسلام علی لرستانی، پژوهشگر و کارشناس امور دینی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: ملت های مسلمان باید با یکدیگر اتحاد و همدلی داشته باشند و با شناخت دسیسه های دشمنان با آنها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه خداوند همواره با جماعت است، ابراز داشت: وظیفه مسلمانان در بیداری اسلامی نسبت به فرقه ها و دسیسه های دشمن دوری از تفرقه است.

استاد حوزه علمیه خرم آباد افزود: مسلمانان باید با چنگ زدن به ایمان و توحید این اتحاد را حفظ کنند تا به نتیجه برسند؛ چراکه عدم اتحاد مسلمانان را ضعیف می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب از رهبران امتی هستند که بیداری اسلامی در آنها شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: در بیداری اسلامی امت ها داشتن الگو مسأله ای ضروری است.

این کارشناس دینی با بیان اینکه هدف کشورهای غربی کشاندن جنگ داخلی و خونریزی میان مردم سرزمین مصراست، تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف ارتش مصر دوری از خشونت و سرکوب کردن مردم این کشور است.

حجت الاسلام لرستانی در پایان قطع ارتباط با کشورهای غربی را وظیفه دیگر ارتش مصر خواند و تصریح کرد: مردم مصر برای پایان دادن به خونریزی باید به اتحاد و همدلی برسند./9451/ت302/غ

ارسال نظرات