۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۸۳۶۲۷
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

شکست ناپذیری سوریه به سبب الگوبرداری از بسیج است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام نظری با تاکید بر این که شکست ناپذیری سوریه به سبب الگوبرداری از بسیج است، بیان داشت: مردم سوریه بسیج را الگوی خود قرار داده و در راستای دفاع از میهن در صحنه حضور دارند.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران دوشنبه شب در همایش آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج مازندران که در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مازندران برگزار شد، گفت: ماموریت ذاتی روابط عمومی ها انتقال پیام یک نهاد به جامعه و انعکاس رخدادهای جامعه به مجموعه است.

 

وی با اشاره به این که خبرنگاران باید اعتمادسازی را در میان آحاد جامعه ترویج دهند، بیان داشت: ایادی استکبار جهانی روی مقام معظم رهبری حساسیت ویژه ای دارند و شبانه روز برای تضعیف این جایگاه در رسانه های خود کار می کنند که چنین حساسیتی راجع به سپاه و بسیج وجود دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان این که خبرنگاران بسیج باید حقیقت و واقعیت فعالیت های مجموعه را در اختیار مردم قرار دهند، ادامه داد: بسیج حامل پیام های ارزشی بوده که انتقال آن به مردم و خصوصا نسل جوان جامعه باید از سوی خبرنگاران و روابط عمومی ها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که در جنگ نرم امروز خبرنگاران باید به نحو ارزنده ای در میدان حضور داشته باشند، گفت: دشمنان تلاش زیادی در این راستا داشته که باید به مقابله با آن پرداخت.

 

حجت الاسلام نظری با تاکید بر این که خبرنگاران و روابط عمومی ها نقش مهمی در جامعه دارند، گفت: بدون تبلیغات هیچ نهادی به صورت شایسته در بین مردم معرفی نمی شود.

 

وی با بیان این که حفظ و تقویت جایگاه ولایی از جمله رسالت های ارزنده خبرنگاران است، بیان داشت: ما باید برای ولایت فقیه جایگاه ویژه ای در نظر گرفته و آن را به نحو والایی به مردم معرفی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اوضاع کشور سوریه، گفت: در این کشور حدود دو و نیم سال است که با حمایت ها و پشتیبانی ایادی استکبار جهانی فتنه های گوناگونی ایجاد شده که نتوانستند بهره برداری داشته باشند.

 

حجت الاسلام نظری با تاکید بر این که شکست ناپذیری سوریه به سبب الگوبرداری از بسیج است، بیان داشت: مردم سوریه بسیج را الگوی خود قرار داده و در راستای دفاع از میهن در صحنه حضور دارند.

 

وی با بیان این که آمریکایی ها زیر فشار لابی صهیونیستی طرح حمله به سوریه را طرح ریزی کردند، خاطرنشان کرد: آنها پس از پیروزی های متعدد ارتش سوریه در برابر گروه های تروریستی تلاش می کنند تا مانع از پیشرفت های این کشور شوند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال شکستن جبهه مقاومت در منطقه هستند، تصریح کرد: شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در برابر گروه های مقاومت در سال های اخیر به عقده ای برای انتقام تبدیل شده است.

 

حجت الاسلام نظری با تأکید براین که آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است، گفت: این کشور مستکبر بدون توجه به قوانین بین المللی و سازمان های حقوق بشری حمله به کشورهای مستقل را  طراحی می کند.

 

وی با بیان این که آمریکا و کشورهای غربی مدعی دفاع از حقوق بشر مهم ترین متحد صدام در حمله شیمیایی به کشورمان بودند، خاطرنشان کرد: حالا همین کشورها که خود بزرگترین زرادخانه های سلاح های شیمیایی را در اختیار دارند مدافع دفاع از حقوق انسان ها شده اند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تأکید براین که هرگونه حمله به سوریه به حتم تبعات بسیاری برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه خواهد داشت، افزود: اگر آمریکا آغاز کننده جنگ باشد به حتم پایان دهنده آن نخواهد بود.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که سوریه تنها نیست، افزود: حمایت از جبهه مقاومت یک ضرورت مهم است که ما نیز به آن پایبند هستیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات