۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۸۶۲۰۲

دیدار مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی در خوزستان دیدار کردند.
عتبات عاليات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسؤولان ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، ظهر امروز با حضور در بیت امام جمعه اهواز با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سید محمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به برنامه ریزیه های صورت گرفته در بحث بازسازی عتبات و مأموریت های واگذار شده به ستاد عتبات استان، خاط نشان کرد: یکی از این مأموریت ها مرمت و بازسازی خشت های طلای ایوان طلای امیرالمؤمنین است.

وی با اشاره به نصب 326 کتیبه طلا در حرم حضرت امیرالمؤمنین(ع) تصریح کرد: امیدواریم تا قبل از عید غدیر کار نصب کتیبه های بخش مرکزی حرم امیرالمؤمنین(ع) به پایان برسد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به واگذاری مأموریت ساخت 5 درب حرمین امامین عسکریین به خوزستان تصریح کرد: هیأتی جهت بررسی به سامرا اعزام شد و نخستین ماکت این درب ها ساخته شده است.

وی با بیان این که برای هر حرم حساب جداگانه ای باز شده است، گفت: گروه های گوناگون فنی به عراق اعزام شده اند و کارهای گچ کاری، سنگ کاری را انجام می دهند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به کمک های مساجد استان خوزستان در بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: تلاش کردیم از طریق مساجد، هیأت ها و مجالس مذهبی نیز کمک هایی جمع آوری شود.

در ادامه این مراسم آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیان سخنانی پیرامون اهمیت کمک در بازسازی عتبات عالیات پرداخت./9464/پ203/ب

ارسال نظرات