۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۱۸۷۵۳۸

اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های خوزستان برگزار شد.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین اختتامیه نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های استان خوزستان، شامگاه شنبه بیست و هفتم مهرماه با حضور حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز در محل تالار اجتماعات نیوساید شرکت نفت اهواز برگزار شد.

در این مراسم، سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان به پیشرفت های خوزستان در عرصه رسانه و مطبوعات اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانند پیشرفت های استان را در عرصه های گوناگون تسریع بخشند.

در تغییرات نگاه باید رو به جلو باشد

این مقام مسؤول با بیان این که تغییرات می تواند درس های بسیاری را با خود به همراه داشته باشد، اظهار داشت: در تغییرات نگاه باید رو به جلو باشد.

حسینی نگاه ویژه مسؤولان جدید به استان خوزستان را بسیار مهم دانست و گفت: برای خدمت به استان نیازمند غیرت مسؤولان به سرنوشت خوزستان هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که اهل رسانه می توانند نقش بسزایی در پیشرفت استان خوزستان ایفا کنند خاطر نشان کرد: نقش جامعه مطبوعاتی در همه فضاها می تواند تأثیر گذار باشد.

در ادامه این مراسم، محمدرضا ایزدی، مدیر سرای روزنامه‌نگاران خوزستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها خوزستان اظهار داشت: این جشنواره در رشته های تیتر، گفتگو، گزارش خبری و گزارش، سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس و  صفحه‌آرایی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم دوره های بعدی این جشنواره را به صورت بهتر برگزار کنیم.

بنابر این گزارش، در بخش یادداشت و گزارش ایناس عیدالخانی از رزونامه همشهری، رضا علیجانی از روزنامه کارون و حسین میرنژاد از روزنامه توسعه جنوب به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش تیتر، مقام دوم به نوید لیموچی از روزنامه توسعه جنوب و مقام سوم به مجتبی مرادی از نشریه وحدت رسید.

در صفحه آرایی نیز میلاد کارگر، از نشریه آوای خوزستان، سارا صائبان از روزنامه توسعه حنوب و کبری سلامات از نشریه نشاط به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

اثر امید برج خان زاده تنها برگزیده بخش خبر نخستین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها خوزستان شد.

در بخش گزارش تصویری نیز حبیب الله بهرامی تنها برگزیده این بخش بود.

در بخش گزارش خبری نیز محتبی یزدی از نشریه وحدت، سهیلا باوری از خبرگزاری فارس و فاطمه کریم زاده توانستند به مقام های اول تا سوم دست یابند./9464/پ202/غ

ارسال نظرات