۰۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۸۸۰۱۴
آیت الله موسوی جزایری:

مقابله با تهاجم فرقه های ضاله نیازمند کار فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری طلاب را مدافعان ولایت امیر مؤمنان دانست و افزود: تهاجم های موجود در کشور از سوی وهابیت و فرقه های نوظهور نیازمند انجام فعالیت های فرهنگی است.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه چهارشنبه یکم آبان ماه، در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه اهواز اظهار داشت: باید به پدران و مادران طلاب تبریک گفت که چنین فرزندانی را تربیت کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری طلاب را مدافعان ولایت امیر مؤمنان دانست و افزود: حوزه علمیه خوزستان از حوزه های برتر کشور و در سال های اخیر از رشد علمی بالایی برخوردار بوده است.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به ادامه تحصیل طلاب خوزستانی تا سطح اجتهاد تصریح کرد: مقابله در برابر تهاجم های موجود از سوی وهابیت و فرقه های نوظهور نیازمند انجام کار فرهنگی است.

امام جمعه اهواز به شرایط معمم شدن طلاب اشاره و تصریح کرد: طلاب باید تا پایه شش درس بخوانند و تسلط لازم بر پاسخگویی به احکام را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اهمیت حضور روحانیت در جامعه اشاره کرد و گفت: حضور روحانیت در در مساجد، روستاها، مدرس و دانشگاه ها سبب ارتقا سطح معنوی آن مکان ها می شود.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اهمیت توسعه حوزه های علمیه تصریح کرد: کلنگ مدرسه علمیه زیر نظر آیت الله حیدری در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود.

امام جمعه اهواز با تأکید بر اهمیت استفاده از روحانیت در روستاها و دانشگاه و مدرسه اظهار داشت: در راستای حضور روحانیت در عرصه های گوناگون باید طلاب فاضل و توانمند تربیت کرد./9464/پ203/غ

ارسال نظرات