۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۹۱۲۴۵

تشریح برنامه های حوزه علمیه خوزستان در هفته پژوهش

خبرگزاری رسا ـ برنامه های حوزه علمیه خوزستان در هفته پژوهش تشریح شد.
حجت الاسلام آلبکل ، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم تقدیر از نخبگان و پژوهشگران مدارس علمیه خوزستان همزمان با هفته پژوهش خبر داد و گفت: در حال حاضر در حال بررسی نفرات برتر هستیم که در روزهای آینده اسامی مشخص خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان به تجهیز کتابخانه های مدارس علمیه استان خوزستان در هفته پژوهش اشاره و تصریح کرد: پس از انجام نیازسنجی کتابخانه های مدارس علمیه استان به میزان مورد نیاز کتاب هایی بین این کتابخانه ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به رونمایی از فلش کارت «کتاب الموجز فی اصول‏الفقه» در هفته پژوهش اظهار داشت: معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان در راستای ارتقاء سطح علمی و افزایش بهره وری وقت طلاب، اقدام به تهیه و تولید فلش کارت های درسی از کتاب های مهم طلاب کرد.

حجت‌الاسلام آلبکل با بیان این که فلش کارت ها وسیله ای مناسب برای مرور و یادگیری مطالب درسی است، بیان داشت: کتاب «الموجز فی اصول الفقه» از تألیفات حضرت آیت‌الله‌ جعفر سبحانی است و این فلش کارت های درسی برای نخستین بار در خوزستان ارایه می شود.

معاون آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان نیاز سنچی پژوهشی مدارس علمیه را از دیگر برنامه های هفته پژوهش عنوان کرد./9464/ت303/ب

ارسال نظرات