۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۹۲۰۹۳
حاجی بابایی:

هراس غرب از فراگیری اسلام در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: اختلاف اساسی امروز آمریکا و همپیمایانش با ایران فقط بر سر مواضع هسته ای با ایران نیست، بلکه آنان از فراگیر شدن اسلام در منطقه و نیز قدرت بلامنازع ایران در هراسان هستند.
حميدرضا حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حمیدرضا حاجی بابایی ، وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم، امروز در کنگره ملی شهیده طاهره هاشمی که در آمل برگزار شد، با بیان این که سه عامل مهم رهبری، اسلامی بودن و مردمی بودن در انقلاب ما اثرگذار بوده است،گفت: در زمان پیامبر هم این سه عامل رمز موفقیت بود و با بعثت پیامبر و آوردن قرآن و حضور مردم اسلام به اوج خود رسید.


وی با اشاره به این که روزی که مردم با قرآن و رهبری وداع کردند سبب شد تا امام علی به عنوان شخصیت بی بدیل عالم بشریت در محراب عبادت به شهادت برسد، بیان داشت: شهادت امام علی سبب شده تا قرآن مهجور شده و مردم هم دچار سختی ها و مصائب اجتماعی بشوند.


حاجی بابایی با بیان این که همان دلایلی که انقلاب را به وجود آورد آن را نگه می دارد، خاطرنشان کرد: در طول 35 سال از انقلاب اسلامی دشمنان تاریخ اسلام را دور کرده و دانشمندان آنان با بهترین امکانات تاریخ اسلام را مطالعه می کنند و تمام رموز تاریخ اسلام را بیرون آوردند.


وزیر آموزش و پرورش در دولت دهم ادامه داد: ‌از سال 76 به بعد حمله شدید و سنگینی را بر علیه رهبری شروع کردند و هجوم تبلیغات گسترده بین المللی آن قدر گسترده بود که می توانست هزاران رهبر را جدا کند.


وی با بیان این که امروز تبلیغات جهانی با تبلیغات معاویه قابل مقایسه نیست، گفت: هزاران شبکه ماهواره ای و روزنامه علیه نظام دارند کار می کنند.


حاجی بابایی با تاکید بر این که آمریکا امپراطور تبلیغاتی جادویی جهان است، بیان داشت: تمام شیوخ منطقه و اروپا با این کشور همراهی دارند .


وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد ادامه داد: اختلاف اساسی امروز آمریکا و همپیمایانش با ایران فقط بر سر مواضع هسته ای با ایران نیست، بلکه آنان از فراگیر شدن اسلام در منطقه و نیز قدرت بلامنازع ایران در هراسان هستند.


وی با اشاره به این که ملت قهرمان ایران فشارهای گسترده بین المللی را تحمل کرده و با قدرت ایستاده اند، بیان داشت: ملت ایران روی چشمانش رهبری گرانقدر را نگه داشت که شهیدان به این ملت افتخار می کنند. /950/پ202/ج
 

ارسال نظرات