۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۱۹۲۴۰۶
آیت الله شبستری:

مسؤولان پاسخ قاطعی به عهدشکنی دولت آمریکا بدهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مسؤولان نباید در مقابل عهدشکنی آمریکایی ها ساکت باشند، گفت: در مراحل بعدی باید پاسخی دندان شکن به یاوه گویی ها و تحریم های جدید آمریکا داده شود.
 آيت الله مجتهدي شبستري آيت الله مجتهدي شبستري

آیت الله محسن شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مسؤولان باید جواب یاوه گویی ها و عهد شکنی آمریکایی ها را بدهند، اظهار داشت: پس از این که جواب هایی مناسب به آمریکایی ها داده شد باید دید که آنها روش خود را تغییر می دهند یا به کار خود ادامه می دهند.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به ضرورت نشان دادن عکس العمل متناسب با رفتار آمریکایی ها از سوی مسؤولان کشور، افزود: اگر این روند ادامه پیدا کند در مراحل بعدی پاسخی دندان شکن به یاوه گویی و رفتار دوگانه آنها داده شود؛ البته از سوی وزارت امور خارجه اعلام شده که این رفتار آمریکایی ها برخلاف حسن نیت است.


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب، گفت: ایشان پیش تر فرموده بودند که دولت آمریکا عهدشکن، غیر منطقی و تابع صهیونیست ها است و به آنها اعتماد نداریم؛ با افزایش تحریم ها از سوی آمریکا، پیش بینی ها و فرمایشات ایشان به اثبات رسید.

 

آیت الله شبستری ادامه داد: هنوز مرکب توافقنامه ژنو خشک نشده آمریکایی ها این تحریم های جدید را اعمال کرده و به مرحله اجرا رسانده اند؛ این مسأله ثابت کرد که اعتمادی به حرف ها و امضای آمریکایی ها نیست.

 

وی با اشاره به آشکار شدن چهره واقعی آمریکا برای ملت ایران و بسیاری از کشورهای دنیا، گفت: برخی کشورها مانند روسیه صریحا این مطلب را می گویند؛ کشورهای دیگر نیز باید بدانند که این عهدشکنی از سوی آمریکایی ها انجام شده است و این نقض پیمان را محکوم کنند./928/ت302/ج


ارسال نظرات