۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۹۳۶۳۶
به مناسبت 9 دی برگزار شد؛

تجمع بزرگ طلاب و روحانیان آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامیداشت 9 دی تجمع بزرگ علما، روحانیان و طلاب در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.
همايش گراميداشت حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، تجمع بزرگ علماء، روحانیون و طلاب به مناسبت گرامیداشت 9 دی، روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران صبح امروز در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

 

 در این تجمع که با سخنرانی حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی همراه بود، حاضرین با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعارهای مختلف خشم و انزجار خود را نسبت به عوامل فتنه 88 در داخل و خارج از کشور اعلام کردند.

 

علماء و روحانیون و طلاب شرکت کننده در تجمع با سردادن شعار های "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند"، " آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی"، " آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیریلماز " بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی و شهداء تجدید بیعت کردند.

 

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر فتنه گر" ، "خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است"، هیهات منه الذله" از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در مراسم بزرگداشت 9 دی ماه بود.

 

در پایان این مراسم پیام طلاب و روحانیون استان خطاب به سران دولت قرائت شد.

 

در این پیام آمده بود: دولتمردان ایران اسلامی مواظب باشند فتنه گران  در پست های دولتی به کار گیری نشوند.

 

در ادامه پیام گفته شده است: فتنه گران و سران فتنه از رأفت و رحمت انقلاب اسلامی که در مورد آنها صورت گرفته است سوء استفاده نکرده و برخی حرکت های مرموز مانند دیدار هیئت پارلمانی اروپا با سران فتنه تکرارا نشود. /936/پ202/ب

ارسال نظرات