۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۷۹۱
حجت الاسلام خاموشی خبر داد؛

پالایش فضای مجازی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور از برنامه جدی این سازمان برای پالایش فضای مجازی و رفع آسیب ها در این زمینه خبر داد.
ديدار رييس سازمان تبليغات اسلامي با مراجع در قم ديدار رييس سازمان تبليغات اسلامي با مراجع در قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز در دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این سازمان فرهنگی و تبلیغی ارائه کرد.

 

وی سازماندهی به امر اعزام مبلغ را از وظایف مهم دستگاه های ذیربط دانست و گفت: میزان اعزام مبلغ از سوی نهادهای مختلف در مناسبت ها به پنجاه هزار نفر می رسد.

 

حجت الاسلام خاموشی بیان کرد: با توجه به تنوع شکل کار فرهنگی ضرورت حمایت از مبلغان با فناوری های روز یک نیاز به شمار می آمد، از این رو سامانه های مختلفی با حمایت سازمان تبلیغات برای این مهم ایجاد شده است تا نیاز مبلغان را تامین کند.

 

وی یادآورشد: با توجه به نفوذ نحله ها و فرقه های کاذب، ساختار سازمان تبلیغات اسلامی را به سمتی برده ایم که آگاهی های لازم را به اقشار مختلف بدهیم.

 

وی فعالیت های قرآنی را از دیگر اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی دانست و گفت: برای تحقق این مهم و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه سازمان تبلیغات اقدام به تاسیس سازمان دارالقرآن الکریم کرده است.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: برای ورودی حوزه های علمیه مدارس معارف به همت سازمان تبلیغات شگل گرفته است و تاکنون 110 مدرسه معارف اسلامی در کشور ایجاد شده است و بنا داریم این مدارس را به 300 مدرسه برسانیم.

 

وی با اشاره به اهتمام سازمان تبلیغات به هنر و فناوری، یادآورشد: ما در عرصه هنور به سه ویژگی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی دینی توجه کرده ایم، کتاب ها و آثاری هم که تولید شده در همین راستا است.

 

حجت الاسلام خاموشی در پایان با اشاره به آسیب های فضای مجازی تصریح کرد: در حوزه فناوری نیز پالایش فضای مجازی در دستور کار جدی سازمان تبلیغات اسلامی کشور قرار گرفته است.

 

گفتنی است، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه دیدارهای خود با حضرات آیات نوری همدانی و جوادی آملی دیدار و گفت وگو خواهد کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات