۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۹۷۷۹۴
فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب:

مردم در 22 بهمن استکبار جهانی را ذلیل کردند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم با حضور پر شکوه خود بار دیگر عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و استکبار جهانی را با این حرکت معنا دار خود ذلیل کردند.
سردار مهدوي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم امروز در نشست خبری دومین یادواره سرداران و 190 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد و گفت: مردم با حضور پر شکوه خود بار دیگر عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و استکبار جهانی را با این حرکت معنا دار خود ذلیل کردند.

وی ادامه داد: مردم ایران با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن گزینه‌های روی میز دشمن را جابه جا کردند و ما در این روز بزرگ شاهد عینیت بخشی «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ» بودیم.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) قم تأکید کرد: مردم ایران اسلامی با درس آموزی از مکتب اسلام ناب و پیروی از امام، رهبری و شهدا پیوسته در مقابل تهدیدهای دشمن با قامتی بلند ایستاده و توانسته‌اند بزرگی خود را به دنیا نشان دهند.

برگزاری دومین یادواره سرداران و 190 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه علی بن ابیطالب

مهدوی نژاد در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای تدارک و پشتیبانی، اظهار کرد: معاونت آماد و پشتیبانی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) تصمیم به برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی گرفت تا فضای شهر را با یاد و عطر شهدا معطر کند.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی را زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: با برگزاری یادواره‌های شهدا بر آنیم تا شهیدان را به عنوان الگوی عملی به جامعه معرفی کنیم.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) بر ضرورت تجلیل از خانواده‌های شهدا تأکید کرد و ابراز داشت: تجلیل از خانواده شهدا تجلیل از یک جریان بزرگ و فرهنگ ساز است.

مهدوی نژاد ادامه داد: خانواده‌های شهدا پس از جنگ به عنوان الگوهایی ماندگار در راستای پاسداری از انقلاب اسلامی فعالیت کردند.

وی بر ضرورت جمع آوری و حفظ آثار و اسناد شهدای دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: اقدامات مناسبی در زمینه جمع آموری اسناد و مدارک شهدا صورت گرفته است و برگزاری یادواره‌ها یکی از بهترین راه‌های معرفی شهیدان است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) در ادامه از برگزاری یادواره سرداران و 190 شهید تدارکات و پشتبیانی سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) خبر داد و گفت: یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در روز پنجشنبه 24 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) جنب گلزار شهدای علی‌بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

مهدوی نژاد با اشاره به این‌که سخنران یادوراه شهدای تدارکات و پشتیبانی حجت‌الاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه است، خاطره گویی پیشکسوتان تدارکات و پشتیبانی، خطبه خوانی خادمان حرم حضرت معصومه(س) و مدیحه سرایی میرداماد را از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی برشمرد.

وی با بیان این‌که نخستین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی در سال 90 با محوریت 147 شهید آماد و پشتیبانی برگزار شد، ابراز داشت: امسال با شناسایی‌های صورت گرفته تعداد شهدای آماد و پشتیبانی به 190 شهید رسیده است.

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) با اشاره به این‌که شهدای آماد و پشتیبانی نقش تأثیرگذاری در جنگ تحمیلی داشتند، گفت: شهدای پشتیبانی بالاترین ارتباط را با مردم داشتند و در جذب کمک‌های مردمی و ساماندهی امکانات در جبهه‌ها تلاش‌های فراوانی کردند.

مهدوی نژاد یکی از ویژگی‌های مهم تدارکات را حضور در همه رده‌های جبهه دانست و گفت: افراد تدارکات و پشتیبانی قبل از همه در منطقه حاضر می‌شدند و پس از همه نیز منطقه را ترک می‌کردند./927/پ202/ن

ارسال نظرات