۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۹۷۸۸۹
مدیر حوزه علمیه ولی عصر اهواز خبر داد؛

سال تحصیلی جدید؛ زمان بهره برداری از ساختمان جدید حوزه ولی عصر

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز از به پایان رسیدن کار ساختمانی این حوزه علمیه در سال تحصیلی جدید خبرداد.
حجت الاسلام سيد جعفر موسوي مدير مدرسه علميه سفيران هدايت حضرت وليعصر اهواز

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید این حوزه علمیه اظهار داشت: کار ساخت ساختمان مدرسه علمیه ولی عصر(عج) سال تحصیلی جدید پایان می یابد.

 

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، تصریح کرد: با توجه به تغییرات در نقشه حوزه علمیه ولی عصر(عج) زمان پایان کار که قرار بود مهرماه باشد به اسفند ماه سال جاری و یا فروردین ماه سال آینده موکول شد.

 

وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید بیش از 30 طلبه نو ورود جذب خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به آماده نبودن فضای تحصیلی این مدرسه، کلاس های درس طلاب پایه یک به محل ساختمان کارشناسی ارشد تبلیغ واقع در بلوار آیت الله بهبهانی منتقل می شوند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به تغییرات در نقشه ساخت حوزه علمیه ولی عصر(عج) اظهار داشت: سازه بتنی این حوزه به فلزی تغییر کرده که این تغییر سبب افزایش زمان پایان کار ساخت شده است.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بیان داشت: برگزاری کلاس ها در یکی از ساختمان های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهواز به صورت موقت خواهد بود و پس از آماده شدن ساختمان مدرسه علمیه ولی عصر(عج) کلاس ها به این مکان منتقل خواهند شد.

 

وی با بیان این که پس از پایان این طرح مدرسه علمیه ولی عصر(عج) چهار طبقه خواهد شد، اظهار داشت: طبقه همکف برای آشپزخانه و طبقات اول و دوم نیز کلاس های آموزشی خواهند شد.

 

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت اهواز با اشاره به این که در طرح مرمت حوزه علمیه ولی عصر(عج) 200 متر، به 800 متر زیر بنای ساختمان کنونی اضافه خواهد شد، اظهار داشت: احداث پارکینگ و اتاق اساتید از دیگر مکان های در نظر گرفته شده در ساختمان جدید است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات