۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۳۹۴

بازدید طلاب حوزه های علمیه کشور از یادمان شهدای شلمچه

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه های علمیه کشور از یادمان شهدای شلمچه در نقطه صفر مرزی ایران و عراق بازدید کرده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، طلاب حوزه های علمیه کشور به استثناء ظهر امروز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب به استان خوزستان آمده و از یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند.

در این اردوی معنوی، طلاب حوزه های علمیه کشور ابتدا به منطقه دهلاویه در شهرستان بستان رفته و از یادمان شهید مصطفی چمران، وزیر دفاع سال های دفاع مقدس بازدید کردند.

طلاب حوزه های علمیه در ادامه به زیارت مزار شهید گمنام، در دهلاویه رفتند، از نمایشگاه آثار شهید چمران بازدید کرده و مستندی را در مورد زندگی و فیلم آخرین لحظات زندگی شهید چمران مشاهده کردند.

طلاب در ادامه سفر معنوی خود به مناطق عملیاتی جنوب با حضور در یادمان فکه از محل شهادت سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی و همراهانش نیز بازدید کردند.

این کاروان با حضور در مزار شهدای گمنام عملیات کربلای 5 برای شادی روح آن شهیدان گلگون کفن، آیاتی از قرآن مجید را قرائت کرده و با حضور در یادمان شلمچه، به زیارت شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس رفتند.

حضور در پادگان حمید و منطقه عملیاتی چزابه در استان خوزستان از دیگر برنامه های اردوی راهیان نور طلاب حوزه های علمیه کشور بود./9462/پ202/س

ارسال نظرات