۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۰۱۰۵۱
عضو جامعه مدرسین با اشاره به قطعنامه اتحادیه اروپا:

امیدواریم مسؤولان به غیر قابل اعتماد بودن دشمنان پی برده باشند

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که وزارت امور خارجه پس از صدور قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران باید به غیر قابل اعتماد بودن دشمن پی برده باشد، گفت: این‌که ما دائما از خود انعطاف نشان بدهیم و طرف مقابل نیز فریاد بزند چیزی جز جسور تر شدن دشمن را به همراه نخواهد داشت.
موسوي اصفهاني

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن قطعنامه اتحادیه اروپا علیه ایران، گفت:‌ زمانی که اتحادیه اروپا مسأله همجنس بازی و آزادی سران فتنه را به عنوان حقوق بشر مطرح می‌کند حتی کسانی که به مسائل دینی حساس نیستند اما غیرت دارند نسبت به دشمنان بی اعتماد می‌شوند.

وی با تأکید بر این که دشمنان نظام اسلامی هیچگاه قابل اعتماد نیستند، ابراز کرد: مسؤولان وزارت امور خارجه که برای مذاکرات ارزش قائل هستند پس از این قطعنامه باید به این نتیجه رسیده باشند که دشمنان قابل اعتماد نبوده و می‌خواهند تمام هستی ما را که ایمان و مکتب اسلامی است به تباهی بکشانند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان خاطرنشان کرد: مسؤولان همچون امام راحل که فرمودند؛‌ «اگر دشمنان بخواهد در مقابل مکتب ما بایستند ما در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد» باید پاسخ یاوه گویی‌های اتحادیه اروپا را بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برخورد قاطع و شجاعانه مسؤولان در برابر یاوه گویی‌هایی اتحادیه اروپا شد و گفت:‌ این‌که ما دائما انعطاف از خود نشان بدهیم و طرف مقابل نیز فریاد بزند چیزی جز جسور تر شدن دشمن را به همراه ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با بیان این‌که انقلاب اسلامی حافظ ارزش‌های دینی بوده و با توکل به خدا در برابر دشمنان محکم ایستاده است، افزود: دشمنان هیچگاه به تشکیل انقلاب اسلامی راضی نبوده و در طول این چند ساله بارها در صدد از بین بردن آن برآمدند.

وی بر ضرورت ایستادگی در برابر استکبار جهانی تأکید کرد و اظهار داشت: مردم و مسؤولان با تکیه بر درون و با تأسی از امام راحل و رهبری باید شجاعانه در برابر دشمنان بایستند./927/ت302/ج

ارسال نظرات