۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۰۱۱۸۹
شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی:

شعار سال با مدیریت لیبرال منشانه محقق نمی‌شود/ راحت طلبی و مسامحه برای مدیران سم است

خبرگزاری رسا ـ شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی با تأکید بر این‌که عرصه فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت صحیح و جهادی است، گفت: با مدیریت از روی شکم سیری و لیبرال منشی کار به نتیجه نمی‌رسد.
حجت‌الاسلام والمسلمين حسن رمضاني

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، گفت: رهبری وظیفه مردم و مسؤولان را به خوبی در این مسأله مشخص کردند.

وی ادامه داد: آنچه در شعار امسال مربوط به مردم و عزم ملی است، این است که در این قضیه تصمیم گرفته، به ضرورت و اهمیت کار پی ببرند و بر اساس همین ضرورت با مشکلات آن کنار بیایند.

استاد حوزه علمیه قم حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی را نیازمند عزم و خواست ملی دانست و با تأکید بر این‌که مسأله فرهنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ابراز کرد: با فرهنگ صحیح می توانیم مشکلات اقتصادی را تحمل کنیم.

شاگرد برجسته علامه حسن زاده آملی ادامه داد: اگر از اقتصاد پویایی برخوردار بوده اما از نظر فرهنگی مشکل داشته باشیم با فرهنگ غلط اقتصاد ما نیز با مشکل مواجه شده و موجبات انحراف را فراهم می‌آورد.

استاد حوزه علمیه قم تأکید کرد: هرچند اقتصاد مهم و از ضرورت‌ها است اما در مقام مقایسه، فرهنگ از اصالت برخوردار بوده و ضرورت برتر را به خود اختصاص می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که عرصه فرهنگ و اقتصاد نیازمند مدیریت صحیح است، اظهار کرد: مدیریت از روی شکم سیری و لیبرال منشی کار را به نتیجه نمی‌رساند بلکه مدیریت باید جهادی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی بر ضرورت اقدام جهادی مسؤولان برای محقق شدن شعار سال تأکید کرد و گفت:‌ راحت طلبی و مسامحه سمّی برای مدیران جامعه است./927/ت302/ج

ارسال نظرات