۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۳۵۳۵

زندگی به سبک روح الله شعار محوری ایام الله 15 خرداد در خوزستان است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امیدواری را از محورهای اصلی سخنان امام خمینی(ره) در هر برهه ای از زمان دانست و گفت: شعار محوری ایام الله 15 خرداد در استان خوزستان، زندگی به سبک روح الله نام گرفته است.
حجت الاسلام سعيد جعفري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، رییس ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان، عصر امروز، در  مراسم ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و ستاد بزرگداشت قیام الهی یوم الله 15 خرداد، با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست با تکیه بر آرمان های اسلامی انقلاب را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به رهبری امام خمینی(ره) در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و رهایی مردم از ظلم های ستمشاهی تصریح کرد: برپایی همایش های گوناگون می تواند گامی مؤثر در معرفی و تبیین شخصیت امام خمینی(ره) داشته باشد.   

امیدواری از محورهای اصلی سخنان امام خمینی در هر برهه ای از زمان بود

حجت الاسلام جعفری امیدواری را از محورهای اصلی سخنان امام خمینی(ره) در هر برهه ای از زمان دانست و افزود: امام راحل همواره با الگوبرداری از قرآن در دوران انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی، بذر امیدواری را در دل ملت منتقل می کاشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به شعار محوری ایام الله 15 خرداد اشاره کرد و گفت: شعار محوری ایام الله 15 خرداد در استان خوزستان، زندگی به سبک روح الله نام گرفته است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تبلور زندگی معصومین در سیره امام خمینی(ره) تصریح کرد: علاقه به خانواده، ساده زیستی و ایمان راسخ از جمله این موارد است.

وی به همزمانی ایام رحلت امام خمینی(ره) با اعیاد شعبانیه اشاره کرد و گفت: 11 کمیته از جمله کمیته های فضاسازی و تزئینات، اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، دانشجویان، نیروهای مسلح، زنان و خانواده، کودکان و نوجوانان، روستاییان و عشایر جهت گرامیداشت با شکوه ایام الله دهه فجر تشکیل شده اند.

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه های هنری ویژه ایام ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب تلاش کرد تا جوانان و نوجوانان را به ایده ها و تفکرات حضرت امام خمینی(ره) نزدیک کرد.

رییس ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) خوزستان در پایان تصریح کرد: برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس در موزه هنرهای معاصر و معرفی کتاب هایی پیرامون شخصیت حضرت امام خمینی(ره) می تواند در معرفی حضرت امام خمینی(ره) بسیار اثر گذار باشد./9464/پ202/غ

ارسال نظرات