۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۵۸۵

برگزاری 25 برنامه محوری در استان خوزستان به مناسبت سوم خرداد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های بنیاد شهید خوزستان، به برگزاری بیش از 400 برنامه در ایام سوم خرداد در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: 25 برنامه از این تعداد، برنامه های محوری هستند.
بنياد حفظ آثار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عبدالمجید عقیلی پور، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های بنیاد شهید خوزستان ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد، رسالت رسانه ها را در انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رسانه ها باید ظرفیت پنهان هشت سال جنگ تحمیلی را برای جوانان و نوجوانانی که آن روزها را درک نکردند، بازگو کنند.

وی با بیان این که سوم خرداد پرافتخارترین مقطع تاریخی در هشت سال جنگ تحمیلی بود، اظهار داشت: این حماسه بزرگ، پیام عزت ملت ایران را به جهانیان صادر کرد و اندیشه مستکبران را باطل نمود.

وی حماسه سوم خرداد را نمایش عزم مردمی و همت ملی دانست و افزود: در سوم خرداد ماه سال 61، مردم با اخلاص و در سایه وحدت رژیم بعث را شکست دادند.

عقیلی پور با بیان این که 32 سال است از عملیات الی بیت المقدس می گذرد، اظهار داشت: این عملیات که با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شده بود با پیروزی رزمندگان اسلام در سوم خرداد به پایان رسید.

وی به برگزاری ویژه برنامه هایی جهت بزرگداشت حماسه سوم خرداد اشاره کرد و افزود: 5 کمیته جهت برگزاری با شکوه مراسم ها این ایام از جمله نیروهای مسلح، ایثارگران، فرهنگی و هنری، تبلیغات و اطلاع رسانی و اجرائیات و فضاسازی از جمله این کمیته ها تشکیل شده است.

عقیلی پور به برگزاری بیش از 400 برنامه در ایام سوم خرداد در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: 25 برنامه از این تعداد، برنامه های محوری هستند.

وی با بیان این که برنامه های گرامیداشت حماسه سوم خرداد از دهم اردیبهشت ماه آغاز و تا پنجم خرداد ماه ادامه خواهد داشت، گفت: برگزاری جشنواره خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در 4 خرداد، پخش ویژه برنامه های با نوای کاروان از رسانه ملی از جمله این برنامه هاست.

عقیلی پور، تجمع مردم و یگان های انتظامی در مقابل مسجد جامع خرمشهر در روز سوم خرداد، افتتاح ده ها پروزه عمرانی در خرمشهر، برپایی همایش نقش آفرینان در آزادسازسازی خرمشهر را از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده جهت اجرا در این ایام دانست./9464/پ202/ب

ارسال نظرات