۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۲۰۷۶۶۰
دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی عنوان کرد؛

تلاش برخی رسانه های عربی برای تفرقه افکنی در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ دبیر کل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی گفت: روزها در رسانه های کم ارزشی که هزینه های مالی آنها از کشور های عربی تأمین می شود علیه استان خوزستان شایعات و حرکت هایی وجود دارد که هدفی جز اختلاف و تفرقه در سر ندارند.
حجت الاسلام کريميان ، دبيرکل اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي حجت الاسلام کريميان ، دبيرکل اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علی کریمیان، دبیر کل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی، با اشاره به پیشرفت های شبکه ماهواره ای الاهواز ظهارداشت: شبکه الاهواز در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته مخاطبان بسیاری را از کشور های اسلامی به خود اختصاص دهد.

دبیر اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی با اشاره به سفر اعضای این اتحادیه به خوزستان اظهارداشت: یکی از اهداف سفر به خوزستان آشنایی با بزرگ ترین استان جمهوری اسلامی ایران است که 8 سال در جنگ ناجوانمردانه همه زیر ساخت های آن از بین رفت.

وی افزود: این استان از قومیت های گوناگون که در کنار یکدیگر بدون هیچ گونه مشکلی زندگی می کنند تشکیل شده و همچنان در حال پیشرفت است.

حجت الاسلام کریمیان با اشاره به دشمنی برخی از رسانه ها در ایجاد اختلاف در خوزستان گفت: این روزها در رسانه های کم ارزشی که هزینه های مالی آنها از کشور های عربی تأمین می شود علیه استان خوزستان شایعات و حرکت هایی وجود دارد که هدفی جز اختلاف و تفرقه در سر ندارند.

دبیر کل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی تصریح کرد: اعضای اتحادیه رادیو تلویزیون های کشور های اسلامی به استان خوزستان آمدند تا شادابی، زیبایی، وحدت و پیشرفت های اقتصادی و فرهنگی این استان  را از نزدیک مشاهده کنند.

وی هدف دیگر این بازدید را نمایش پیشرفت های اقتصادی خوزستان به مدیران رسانه های اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: استان خوزستان با توجه به این که 8 سال در جنگ بود، دشمن همه زیرساخت های اقتصادی آن را نابود کرد و سپس در معرض تحریم های دشمنان قرار گرفت اما امروز شاهد ایجاد مناطق مختلف اقتصادی، منطقه آزاد اروند و دیگر پیشرفت های اقتصادی در آن هستیم.

حجت الاسلام کریمیان افزود: تلاش هایی که در استان خوزستان در زمینه فعالیت های اقتصادی صورت گرفت به دشمنان نشان داد که تحریم های آنها نتیجه ای جز اتکا به توان داخلی، دستاوردی برای آنها نداشته است.

دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی به سومین هدف این اتحادیه در بازدید از خوزستان اشاره کرد و اظهارداشت: سومین هدف حضور مدیران اتحادیه رادیو تلوزیون های اسلامی در خوزستان دیدار با مسؤولان استانی به ویژه آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان بود.

آیت الله موسوی جزایری نمونه ای از مدیران جهادی است

وی ادامه داد: در زمانی که خوزستان درگیر با دشمنان بود آیت الله موسوی جزایری در اهواز حضور داشت و با مقاومت خود نمونه ای از مقاومت و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام کریمیان در پایان تأکید کرد: این نشست فرصتی برای ایجاد تعامل و هم افزایی میان رسانه های اسلامی و استان خوزستان است./9462/پ202/غ

ارسال نظرات