۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۱۱۴۵۰

آغاز مانور فرهنگی آشنایی با آسیب ها و عوارض تماشای ماهواره در خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که در حال حاضر هجمه های تبلیغاتی ماهواره علیه دین رو به گسترش است، گفت: برای نخسیتن بار در کشور مانور بزرگ فرهنگی مقابله با آسیب ها و هجمه های فرهنگی و تبلیغاتی ماهواره ها با رویکرد آگاه سازی و روشنگری گروه های مختلف همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی آغاز شده است.
حجت الاسلام علي رضايي امام جمعه بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی رضایی بیرجندی،‌ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با بیان این که مانور بزرگ فرهنگی مقابله با آسیب های فرهنگی و تبلیغاتی ماهواره با هدف روشنگری گروه های مختلف سنی در خراسان جنوبی همزمان با ماه مبارک رمضان برای نخستین بار در کشور به صورت گسترده آغاز شده است، گفت: هدف از اجرای این مانور بزرگ انجام یک حرکت گسترده و مردمی علیه توطئه‌ها و هجمه های تبلیغاتی ماهواره ه در سطح کشور و به ویژه خراسان جنوبی است.

 

وی با بیان این که این مانور با هدف اتکا به نیروهای مردمی برای مقابله با آسیب های ماهواره ها در استان آغاز شده است، گفت: استفاده از حمایت و مشارکت های مردمی مهم ترین و هدفمندتری راهکار برای مقابله با برنامه ریزی هدفمند فرهنگی ماهواره ها علیه دین است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که مهم ترین هدف استکبار از برنامههای رسانهای تصرف اذهان، افکار و اندیشه‌های مردم است، گفت: پیشرفت سریع انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف چه در داخل و چه در بیرون از مرزها به شدت استکبار جهانی را نگران کرده است و طبیعی است هر چه انقلاب توسعه بیشتری پیدا می‌کند، به همان میزان دشمنی‌ها و توطئه های آنها نیز گستردهتر میشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این که تاکنون انقلاب با درایت مقام معظم رهبری و حمایت و پشتوانه مردمی توانسته از کینه توزی های دشمنان انقلاب و اسلام در امان بماند، گفت: با توجه به این که دشمن آخرین تمرکز خود را بر روی دو موضوع فرهنگ و اقتصاد قرار داده است باید کشور و مردم در این دو موضع تقویت شوند در غیر این صورت از دستاوردهای انقلاب و دین جز یک پوسته ظاهری چیزی دیگری باقی نخواهد ماند.

 

وی با بیان این که تشکیل قرارگاه و سنگر در مقابل توطئه های فرهنگی و اقتصادی دشمن از ضرورت زیادی بر خوردار است، گفت: مردم و مسؤولان با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید در یک جبهه فرهنگی و اقتصادی مشترک برای مقابله با توطئه های دشمنان حرکت کنند.

 

وی با بیان این که دشمن با هجوم فرهنگی می خواهد اذهان ملت را اشغال کند، گفت: اگر دشمن تا کنون نتوانسته مرزهای آبی،‌خاکی و زمینی کشور را به صورت فیزیکی اشغال کند در حال حاضر با استفاده از هجمه های تبلیغاتی و شبکه های فارسی زبان به دنبال اشغال اذهان مردم به ویژه جوانان با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه ای است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این که تاکنون ماهواره های دشمن در کشور عملکرد موفقی داشته و تواسته اند تا حدود زیادی فرهنگ و اخلاق قشر جوان را تغییر دهند، گفت: حرکت هدفمند مردمی با کمک اهرم آگاه سازی و روشنگری گروه های مختلف می تواند از این به بعد راهکار موثری برای مقابله با تبلیغات سو دشمنان باشد./968/پ202/ب

ارسال نظرات