۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۲۱۷۷۶۸
حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

مردم در دفاع از ارزش ها با هیچ کس تعارف ندارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی با بیان این که ملت ایران حاضر است در راه باورهای خود جان دهد، گفت: ما در این راه با کسی تعارف نداریم و در صورت لزوم پاسخ مناسبی به اهانت کنندگان مقدسات خواهیم داد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد واعظ موسوي

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به اهانت های یکی از عناصر اصلاح طلب به ارزش های دینی و عاشورای حسینی در یک برنامه زنده تلویزیونی، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران دارای افکار و باورهای متعالی و برخاسته از کتاب و سنت است و در صورت لزوم حاضرند برای این ارزش ها جان خود را فدا کند.

 

وی با بیان این که استکبار جهانی بارها این مسأله را مورد آزمون قرار داده و پاسخ دندان شکنی دریافت کرده است، گفت: بنابراین توصیه می کنیم که به این باورها توجه کامل شود، اگر باورهای برخاسته از کتاب و سنت ما نادیده گرفته شود، ملت ایران با کسی تعارف ندارد و برخورد مناسب و لازم را انجام خواهد داد.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: این افراد که خود را وابسته به نظام اسلامی می دانند، دانسته یا ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند و خوراک تبلیغاتی برای بیگانه و غول های رسانه های استکبار و صهیونیست ها فراهم می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی ادامه داد: امیدواریم همه کسانی که خود را در چارچوب نظام اسلامی می دانند به اعتقادات، مقدسات و باورهای دینی مردم معتقد و پایبند باشند و به آنها احترام بگذارند تا مورد تنفر آحاد جامعه اسلامی قرار نگیرند؛ در غیر این صورت کسانی که در مقابل سیل عظیم و خروشان مردم انقلابی ایران و قانون مقدس اساسی قرار بگیرند مسلما از سر راه برداشته خواهند شد و نمی توانند به امیال و خواسته های خود برسند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک طلبه کوچک از حوزه علمیه قم به همه دوستان هشدار می دهم که دشمن در صدد برجسته سازی ابزاری از میان دیدگاه های شخصیت های نظام اسلامی برای تضعیف و تخریب باورها، اعتقادات و اخلاقیات ایران اسلامی است.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهاجم فرهنگی گسترده دشمن گفت: آنها با رواج و گسترش هر چه بیشتر مدگرایی و تجمل گرایی در جامعه به ترویج لاابالی گری، بی حیایی و بی عفتی برآمده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی بیان داشت: بعد از گذشت حدود 14 قرن از پویایی اسلام، نظام ما به رهبری روحانیت، مرجعیت و بنیان گذار جمهوری اسلامی و بر پایه اعتقادات و مبانی دینی شکل گرفته است.

 

وی افزود: این نظام با دشمنان زیادی مواجه است و عملیات روانی رسانه های بیگانه در حوزه های مختلف فرهنگی و اعتقادی بسترهای خاصی را برای تخریب آنها فراهم می کند و متأسفانه هر از چندگاهی برخی از عناصر داخلی خود را در این زمینه به تکاپو وا می دارد./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات