۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۲۲۰۹۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

جنگیدن برای دفاع از ارزش‌ها پیروزی را نصیب ملت ایران کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: جنگیدن برای دفاع ارزش‌ها پیروزی را نصیب ملت می‌کند، همان‌گونه که ملت ایران در این دوره در بالاترین میزان اقتدار و صلابت قرار گرفته است.
حجت الاسلام نعيم آبادي نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری رسا از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در ساحل این شهر، با بیان اینکه رشادت‌های شهدا در سه دهه از عمر انقلاب حاصل تربیت قرآنی و دینی است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران ریشه عمیقی در عاشورا دارد و حال نیز تنها صحنه از کربلا تغییر کرده و وظایف مسلمانان همان بیداری در برابر زورگویان است که ملت ایران این امر را به خوبی در سی و پنج سال اخیراً ادا کرده، به نحوی که امروز با افتخار به الگوی استکبارستیزی تبدیل شده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس، خواهان برنامه‌ریزی بهتر و بهینه‌تر با هدف حضور بیشتر مردم در این برنامه‌ها و به ویژه مراسم رژه شد و گفت: مسئولان برگزاری باید به حضور مردم توجه بیشتری داشته باشند.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه رزمندگان در دفاع مقدس با تدبر و هوشیاری لازم پا به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گذاشتند، یادآور شد: جنگیدن برای ارزش‌ها در هر صورت پیروزی را نصیب ملت می‌کند، همان‌گونه که ملت ایران در این دوره در بالاترین میزان اقتدار و صلابت قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران همواره برای ارزش‌ها و دفاع از خاک و اعتقادات از میهن دفاع کرد‌ه‌اند، گفت: امروز در دنیا رویه به گونه‌ای است که ارتش‌ها و نیروهای مسلح برخی از کشورها و مخصوصاً کشورهای استکباری نمی‌دانند که برای چه و کدام هدف می‌جنگند و اگر این را می‌دانستند حاضر نبودند حتی یک تیر شلیک کنند./919/د102/ن

ارسال نظرات