۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳
کد خبر: ۲۲۲۱۱۱
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

ایستادگی در برابر جنگ نرم با الهام گرفتن از الگوهای دفاع مقدس ممکن است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه با بیان این که ایستادگی در برابر جنگ نرم با الهام گرفتن از الگوهای حماسه ساز دفاع مقدس ممکن است، گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ اصیل اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده انقلاب است.
ایستادگی در برابر جنگ نرم با الهام گرفتن از الگوهای دفاع مقدس ممکن است

حجت الاسلام اسماعیل شجاع، سرپرست تبلیغات اسلامی فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ایران اسلامی در برابر دشمنان است، اما نباید زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان فقط محدود به هفته دفاع مقدس باشد.

 

وی افزود: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل حماسه آفرینی دلیرمردان و رزمندگان این مرز و بوم در دوران 8سال دفاع مقدس است.

 

حجت الاسلام شجاع با بیان این که ایستادگی در برابر جنگ نرم با الهام گرفتن از الگوهای حماسه ساز دفاع مقدس ممکن است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ اصیل اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های امروز و آینده انقلاب است.

 

وی خاطرنشان کرد: بی شک پیشرفت ها و دستاوردهای عظیم کشور در حوزه های مختلف نظامی، پزشکی، هسته ای، علمی از برکات دفاع مقدس می باشد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: امروز آحاد مردم مدیون آن رشادت ها و جانفشانی ها هستند و امنیت امروز کشور مرهون آن مرارت ها و سختی های جبهه های نبرد حق علیه باطل است و این موضوع وقتی اهمیت می یابد که می بینیم در تمامی کشورهای همسایه و اطراف جنگ و خونوریزی برپا است.

 

وی هشدار داد:گرچه امروز جنگ نظامی و سخت وجود ندارد، اما دشمنان با حربه های مختلف این بار در جبهه فرهنگی و نرم وارد میدان نبرد شده اند که اثراتی به مراتب مخرب تر از جنگ سخت دارد.

 

حجت الاسلام شجاع یادآور شد: در این برهه حساس از زمان که رهبر معظم انقلاب از آن به پیچ تاریخی یاد کرده اند نیز نیازمند همان رشادت ها و جانفشانی ها هستیم.

 

وی در پایان با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس، افزود: در این هفته مراسم  تجدید میثاق با شهدای گمنام شهرستان فیروزکوه، در محل دانشگاه آزاد فیروزکوه برگزار می شود./804/ت302/ب5

ارسال نظرات