۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۲۳۱۳۴
طالب زاده:

دشمن در صدد از بین بردن ارزش‌‌های انسانی است

خبرگزاری رسا ـ دبیر دومین کنفرانس بین المللی افق نو گفت: همه ما یک دشمن مشترک داریم که در صدد است ارزش ‌های انسانی را از بین ببرد، از این رو، ما باید از ارزش ‌هایمان دفاع و دشمن مشترک را رسوا کنیم.
نادر طالب زاده کارگردان سينما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادر طالب‌زاده دبیر دومین کنفرانس بین المللی افق نو در آغاز این کنفرانس که از امروز در هتل لاله تهران برگزار شد، گفت: کارشناسان رسانه‌ ای و جویندگان حقیقت و کسانی که همه عمر خودشان را صرف جستجوی حقیقت کرده ‌اند، مهمانان این کنفرانس هستند.

 

دبیر دومین کنفرانس بین المللی افق نو درباره علت دور هم جمع شدن شرکت کنندگان در این کنفرانس اظهار کرد: همه ما یک دشمن مشترک داریم که در صدد است ارزش ‌های انسانی را از بین ببرد و از همین رو، ما در این جا دور هم جمع شده‌ ایم تا مانع آن شویم.

 

این کارگردان با اشاره به مشکلاتی که غرب برای ایران ایجاد کرده است، ابراز داشت: ما در کشوری هستیم که آلام زیادی را از سوی دشمنانش متحمل شده است به طوری که ایران 8 سال جنگ تحمیل شده بر آن را تحمل کرد.

 

وی افزود: جنگ 8 ساله ما جنگی بود که در آن آمریکا، شوروی، فرانسه و بریتانیا در کنار هم سعی در نابودی ایران داشتند.

 

دبیر کنفرانس افق نو با بیان این که ایران افزون بر تحمل سختی های جنگ، تحریم‌های زیادی را تحمل کرده که آخرین آنها تحریم علیه بانک مرکزی بود، تأکید کرد: به بهانه های مختلف ایران را تحریم می کنند اما ایران هر چیزی می‌تواند باشد غیر از محور شرارت و تروریست.

 

طالب زاده با اشاره به این که ایران به دنبال راه‌حل‌های دیپلماتیک برای حل مسایل است، خاطرنشان کرد: ما می ‌دانیم پایان این تونل چیست و به دنبال آن هستیم که به سرانجام برسد.

 

وی با اشاره به وجدان و ایثار جمعی شرکت کنندگان در این کنفرانس، گفت: ما از شما دعوت کردیم چون می ‌دانستیم به این ارزش‌ها واقف هستید و ما در این جا وظیفه داریم، از ارزش ‌هایمان دفاع کنیم و دشمن مشترک را رسوا سازیم./805/پ202/ب4

ارسال نظرات