۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۲۳۹۳۳
در کنار پیکرهای پاک 70 شهید تازه تفحص شده؛

مراسم معنوی دعای عرفه در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم دعای پرفیض و روح بخش عرفه با حضور خانواده شهدا و قشرهای گوناگون مردم شهید پرور وخداجوی خوزستان در کنار پیکرهای پاک 70 شهید تازه تفحص شده برگزار شد.
دعاي عرفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم معنوی دعای پرفیض و روح بخش عرفه، بعدازظهر امروز، با حضور قشرهای گوناگون مردم ولایتمدار خوزستان در کنار پیکر70 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر برگزار شد.

این آیین روحانی از سوی قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در معراج شهدای اهواز انجام شد.

مردم مؤمن و خداجوی خوزستان همه ساله و هم زمان با روز نهم ذی‌الحجه به یاد سرور و سالار شهیدان(ع) این مراسم پر فیض و نورانی را با شکوه هرچه تمام‌تر در سراسر استان برگزار می کنند.

بر اساس این گزارش، این مراسم معنوی با حضور جمعی از مسؤولان استانی و دعا خوانی مداح و مرثیه سرای سر شناس خوزستان، حجت الاسلام سعید شحیطاط  هم زمان با دیگر نقاط خوزستان در این محل برگزار شد.

حسینه ثار الله اهواز، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه آزاد اسلامی، گلزار شهدا و حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی از دیگر مکان های برگزاری این مراسم نوارنی در شهرستان اهواز هستند.

گفتنی است، مراسم قرائت دعای عرفه در حسینیه ثار الله نیز با حضور مرثیه سرای ولایی کشور، صادق آهنگران و در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مرتضی طاهری برگزار شد./9452/پ203/ب2

ارسال نظرات