۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۲۲۸۲۴۴
نماینده مردم اصفهان:

آیت‎الله مهدوی کنی در تمام عرصه‎های انقلاب تأثیر گذار بود

خبرگزاری رسا ـ شاگرد آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق گفت: آیت‎الله مهدوی کنی مورد تجلیل شخصیت‌های بزرگ نظام و تأثیرگذار در عرصه‎های مختلف انقلاب بود.
عباس مقتدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران پیرامون تشریح ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله مهدوی کنی  و تعبیر رهبر معظم انقلاب درباره ایشان مبنی بر سیاستمداری صادق گفت: سیاست اسلامی مقرون به صداقت است.

 

 

وی ادامه داد: یک مسلمان متدین هنگامی که در عرصه سیاست ورود پیدا میکند تمامی معیارهای اسلامی سیاست و معیارهای حکومت مطلوب اسلامی را مدنظر قرار میدهد.

 

 

مقتدایی افزود: آیتالله مهدوی کنی شخصیتی بود که بزرگترین شخصیتهای نظام، ایشان را تجلیل میکردند و این بیانگر اهمیت جایگاه ایشان است، جایگاهی که در موضعها و عرصههای مختلف انقلاب تأثیر گذار بوده است.

 

 

شاگرد آیت الله مهدوی کنی در دانشگاه امام صادق گفت: شخصیت آیتالله مهدوی کنی از جهت تربیت نیروهای کارآمد برای آینده نظام، از بعد تحول علوم انسانی به سمت علوم انسانی اسلامی و ترویج دینی برجسته بود.

 

 

وی در بیان سایر خصوصیات این عالم والا بیان داشت: حمایت از انقلاب اسلامی در همه ابعاد، حضور همیشگی در صحنه، دقت در گفتار و از همه مهم تر پیروی همه جانبه از ولایت فقیه به عنوان یک رکن رکین اسلامی از شخصیت ایشان فردی را ساخته بودندکه به عنوان یک الگوی همیشگی برای جامعه اسلامی خواهد بود./939/پ203/ب4

ارسال نظرات