۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۲۲۸۴۹۵
آیت الله نوری همدانی:

در شرایط حساس کنونی جایی برای خوش‌گذارنی و راحت طلبی نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی شناخت نقشه ها و پیش بینی حرکت دشمن را بسیار مهم تر از تجهیزات و قدرت نظامی دانست و گفت: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب همواره با پیش‌بینی‌های دقیق خود توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.
آيت الله حسين نوري همداني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ظهر امروز در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل به اهمیت و تأثیرگذاری فعالیت های این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه در شما انگیزه ایجاد کرده است ایمان و اعتقاد شما است که برای خدا و تقویت نظام ولایی و اسلامی گام برمی دارید.

وی با بیان این که پیامبر(ص)برای تجهیز مسلمان ها به فکر و اندیشه بیش از تجهیز نظامی اهمیت می داد، گفت: پیش از مواجه در صحنه عمل پی بردن به نقشه های دشمن بسیار مهم است تا نقشه های دشمن را در ابعاد مختلف شناسایی کنیم؛ در روایت داریم جنگ جز حیله چیزی نیست.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به موفقیت های سردار سلیمانی در منطقه، ابراز داشت: ایشان در مبارزات با فکر خود پیش می رود؛ بسیاری هستند که سلاح و امکانات دارند دارند اما نمی توانند مانند ایشان موفق باشند.

این مرجع تقلید به تبیین آیه«یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّی وَعَدُوَّکُمْ أَوْلِیَاء»پرداخت و گفت: اینها دشمنان شما هستند باید نقشه های آنها را بشناسیم؛ رهبر معظم انقلاب همواره از اهداف دشمن پرده برداری می کند؛ اوباما گفت ما می خواهیم به سوی شما دست دوستی دراز کنیم اما ایشان فرمودند این دست چدنی است که دستکش مخملی دارد.

حضرت آیت الله حسین نوری همدانی با اشاره به روایتی از امیرالمؤنین(ع)ابراز داشت: در شرایط کنونی وظیفه ما آنقدر سنگین است که دیگر جایی برای خوش گذرانی و راحتی نیست.

وی نقشه های دشمن را عمیق خواند و گفت: برخی رسانه های دشمن گفته اند مبارزه با داعش سی سال طول خواهد کشید یعنی می خواهند آنقدر با این کارها مسلمانان را سرگرم کنند که اسرائیل د رحاشیه امن استراحت کند و آنها بتوانند اهداف شوم خود را پیاده کنند./928/پ202/ج

 

ارسال نظرات