۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۲۹۷۷۰
نماینده مردم آمل در مجلس:

بهره گیری از تفکر جهادی زمینه ساز رشد و پویایی کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که باید با تفکر جهادی برای خدمت به مردم گام برداریم که بسیار ارزشمند است، گفت: مدیران باید در همه عرصه ها حضوری فعالی داشته تا تسریع در خدمت رسانی به مردم صورت گیرد.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج، دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش دشت سر با اشاره به این که بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) ضامن تعالی نظام اسلامی است، گفت: الگوی نظام اسلامی ایران ائمه اطهار(ع) بوده که باید در تلاش باشیم پیرو واقعی این بزرگواران بوده و در عمل گام های ارزنده ای را برای بهره گیری از سیره ائمه اطهار(ع) برداریم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس افزود: همه ما به لطف الهی وابسته به اهل بیت معصومین(ع) هستیم وزندگی شیعیان ایرانی برگرفته از الگوی زندگی این بزرگواران است.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که نضهت حسینی برای همیشه ماندگار و جاویدان است، ادامه داد: انقلاب امام حسین(ع) یک دگرگونی در دنیا به وجود آورد که منشور سازمان ملل برگرفته از تفکرات امام حسین(ع) بوده و تمام منشور سازمان ملل از سیاست گذاری سرور و سالار شهیدان خارج نیست.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که ما باید از تفکرات مردم دار امام حسین(ع) برای خدمت به مردم بهره گیری کنیم، بیان داشت: مردم ما نیازمند خدمت از سوی مدیران بوده که باید در حد توان خود در خدمت آن ها باشیم.

 

وی با اشاره به این که خدمت به مردم باید سرلوحه کاری همه مدیران نظام اسلامی باشد، افزود: اهتمام ارزنده ای باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی وجود داشته و مدیران در این عرصه گام های ارزشمندی بردارند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه و بی منت از سوی مسؤولان به مردم تأکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب عظیم بوده و مدیران در بخش های مختلف وظیفه دارند تنها در مسیر رفع مشکلات و دغدغه های مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی گام بردارند.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که اساس امور ما باید خدمت گذاری برای مردم باشد، تصریح کرد: اهتمام ما باید این باشد که همه تلاش خود را در این راه ارزنده صرف کنیم که ثمرات گرانقدری دارد.

 

وی با تاکید بر این که باید با تفکر جهادی برای خدمت به مردم گام برداریم که بسیار ارزشمند است، بیان داشت: مدیران باید در همه عرصه ها حضوری فعالی داشته تا تسریع در خدمت رسانی به مردم صورت گیرد.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که باید از ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه موجود به بهترین نحو ممکن بهره گیری شود، گفت:  باید با برنامه ریزی ارزنده از ظرفیت های توریستی، گردشگری وصنعتی استفاده شایسته ای صورت گیرد که سبب رونق کسب و کار و اشتغال زایی خواهد شد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات