۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۳۰۰۲۲
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها(23)

حضور آستان قدس رضوی در نمایشگاه مطبوعات

خبرگزاری رسا ـ آستان قدس رضوی امسال همراه با شش موسسه خود به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها آمده است.
غرفه انتشارات آستان قدس رضوي غرفه انتشارات آستان قدس رضوي غرفه انتشارات آستان قدس رضوي غرفه انتشارات آستان قدس رضوي

 سیدحسین کریمی، کارشناس نمایشگاه آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: آستان قدس رضوی امسال در بیستمین نمایشگاه مطبوعات همراه با شش موسسه خود موسسه بنیاد پژوهش‌های آستان قدس به عنوان نشریه مشکات؛ نشریات دانشگاه علوم انسانی با پنج نشریه آموزه‌های فقه مدنی، آموزه‌های قرآنی، فلسفه اسلامی، پژوهش‌های اسلامی و آموزه‌های حقوق کیفری شرکت کرده است.

وی در ادامه افزود: آستان هنر که به تازگی مجوز انتشار گرفته در حوزه هنر توسط موسسه‌ آفرینش‌های هنری آستان قدس به چاپ می‌رسد؛ همچنین نشریه حرم که اطلاع رسانی آستان قدس رضوی است،مجله کتاب داری و اطلاع رسانی در حوزه تخصصی کتاب دار و رسانه وابسته به سازمان و مجله زاعر که مطعلق به روزنامه قدس است.

کارشناس نمایگاه آستان قدس با اشاره به مدت فعالیت این رسانه بیان داشت: آستان قدس با توجه به این‌که غنی ترین آرشیو مطبوعات ایران را داردٰ از زمان‌ها گذشه به این امر توجه داشته و از اوایل جدی شدن مبحث مطبوعات به این امر پرداخته که روزنامه قدس را میتوان از آثار قدیمی این رسانه است، همچنین این سیزدهمین حضور آستان قدس رضوی است.

کریمی با اشاره به کیفیت نمایشگاه اظهار داشت: کیفیت و خدمات نمایشگاه امسال به خوبی بوده، با توجه به این که امسال ثبت‌نام اینترنتی انجام شد، اداره امور بسیار راحت تر بود مخصوصا برای رسانه هایی که از خارج از تهران هستند.

علاقه‌مندان برای مراجعه به غرفه آستان قدس رضوی به نماشگاه بین المللی مطبوعات واقع در مصلی امام خمینی(ره)- ورودی شماره 1- انتهای راهروی شماره 6 مراجعه نمایند./827/پ200/س

 

ارسال نظرات