۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۲۳۰۰۶۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

ملت ایران در سایه خودباوری به الگویی برای ملت های دنیا تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که امام خمینی(ره) عزت و خودباوری را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند، افزود: ملت ایران در سایه همین خودباوری امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت وگو کرد.

 

آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان در این دیدار با اشاره به این که امام خمینی(ره) عزت و خودباوری را برای مردم کشورمان به ارمغان آوردند، افزود: ملت ایران در سایه همین خودباوری امروز به الگویی برای بسیاری از کشورهای دنیا تبدیل شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، ملت ایران را مردمی هوشیار و صاحب فکر و اندیشه معرفی کرد و گفت: گفتمان ملت ایران که بر گرفته از گفتمان اسلام و انقلاب است در میان ملت های جهان نهادینه شده است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک نظام مردم سالاری دینی پایه گذاری شده است، تأکید کرد: دموکراسی در بسیاری از کشورهای غربی تنها در حد حرف و شعار باقی مانده است، اما در ایران اسلامی در عمل محقق شده است.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که روابط سایر حکومت ها با ملت هایشان یک رابطه استبدادی و دیکتاتوری است، تصریح کرد: اما رابطه مردم با حکومت اسلامی همواره مورد توجه دیگر ملت های جهان بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان، ایجاد فاصله میان مردم و حکومت را یکی از مهم ترین تلاش های دشمنان در 35 سال اخیر دانست و خاطرنشان کرد: با همه توطئه افکنی های دشمنان، رابطه و پیوند میان ملت بزرگ ایران و حکومت و ولایت یک رابطه عمیق و تنگاتنگ است.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که در گذشته کشورمان بدون وابستگی به غرب حتی نمی توانست کوچکترین حرکت علمی و اقتصادی انجام دهد، بیان داشت: اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و توان دانشمندان جوان ایرانی شاهد توسعه علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف هستیم.

 

وی با بیان این که امروز استکبار جهانی هراس زیادی از ترقی و توسعه ایران اسلامی دارد، خاطرنشان کرد: اقدامات تروریستی دشمنان علیه کشور نشانه عجز و ناتوانی آنها در برابر گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مردم به دنبال افرادی هستند که برایشان خالصانه تلاش و کوشش می کند، گفت: بنده امیدورام مدیریت کشور از بازی های سیاسی خلاص شده و به سمت خدمت به مردم حرکت کند.

 

وی تصریح کرد: توده مردم با حرف ها و بازی های سیاسی کاری ندارند و به دنبال کسانی هستند که برای آنها خدمت خالصانه می کنند و دراین راستا همه ما باید مدیریت را بدون بازیهای سیاسی به این سمت سوق بدهیم.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه گفت: مردم به دنبال این هستند که تورم و گرانی برطرف و زمینه کار و تولید و اشتغال فراهم شود و این خواسته عمده مردم است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: ممکن است همه ما دارای یک گرایش سیاسی باشیم اما در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید هدف اصلی ما تلاش و خدمت رسانی به آحاد جامعه و پیشرفت در همه زمینه های مختلف باشد و از جناح بندی و بازیهای سیاسی پرهیز کنیم.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در شرایط امروز دفاع از مبانی دینی و انقلابی تکلیف آحاد جامعه اسلامی است، بیان داشت: دشمنان از هر روزنه و فرصتی برای خدشه دار کردن اسلام ناب استفاده می کنند و ما که مدعی وارث انبیاء هستیم و روایات هم علما را این گونه معرفی کرده است پس باید راه و روش پیامبران را دنبال کنیم.

 

حجت‎الاسلام، احمدی، رییس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این دیدار به تشریح سوابق فعالیت های خود در زمینه های مختلف پرداخت و اعتقاد بر مبانی و معیارهای اخلاقی و ارزش مداری و تعامل سازنده را از اولویت های مدیریت خود برشمرد./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات