۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۲۳۳۲۹۵
امام جمعه آبادان:

بسیج معجزه قرن امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان با اشاره به نقش بسیج در حفظ دستاوردهای انقلاب گفت: بسیج معجزه قرن بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام علي ابراهيمي پور-استاد حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان دفاع از ارزش ها از مصادیق بسیج بوده است، اظهارداشت: بسیج معجزه قرن امام خمینی(ره) است.

وی افزود: ایمان پایدار، حضور همیشگی در صحنه و اخلاص در عمل از ویژگی های مهم بسیجیان بوده که سبب هراس دشمنان شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: در سال های پس از انقلاب شاهد موقعیت شناسی بسیجیانی بودیم که با حضور خود بسیاری از دشمنان اسلام را ناامید کردند و این دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

امام جمعه آبادان بیان داشت: بسیجیان همواره تکلیف خود را می داند و با عمل به این تکالیف جامعه را به سوی شکوفایی هدایت می کنند.

وی حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، پشتیبانی از تمامیت ارضی و پیروی از رهنمودهای رهبری را از هدف های بسیج توصیف و عنوان کرد: امام خمینی(ره) با بینش روشن و دوراندیشی وسیع این نهاد مردمی را تأسیس و آن را به مرحله شکوفایی رساند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: در فراز و نشیب های پس از انقلاب شاهد حضور پر رنگ بسیج در عرصه های سیاسی و اجتماعی بودیم و امروز نیز این حضور ادامه دارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به حضور بسیج در عرصه جنگ نرم دشمنان اظهارداشت: بسیج نهادی مردمی بوده که بر پایه آگاهی، اعتماد به نفس و خودباوری به وجود آمده است.

وی افزود: هر جا در کشور نیاز به کار جهادی، تحول بنیادین و روحیه ابتکاری احساس می شد بسیج با حضور خود این نیازها را برطرف می کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور پیشرفت و شکوفایی در زمینه های گوناگون، دستاوردهای صنعتی و علمی و اقتدار نظامی را حاصل نهادینه شدن فرهنگ بسیج در جامعه برشمرد.

امام جمعه آبادان با اشاره به نقش بسیج در عملی شدن اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تفکر خواستن توانستن است، اظهارداشت: این دستاوردها در نتیجه باور داشتن بسیج به دست آمده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور در پایان گفت: امروز بسیج به عنوان الگویی برای مردم جهان تبدیل شده و این دستاورد نشان دهنده اعتماد مردم به این نیروی مخلص و ارزشمند است./9452/ت302/ب2

ارسال نظرات