۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۴
کد خبر: ۲۳۹۸۲۷
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله انصاری شیرازی فراموش شدنی نیست

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی با تقدیر از حضور علما، فضلا و اقشار گوناگون مردم در تشییع و خاکسپاری آیت الله انصاری شیرازی گفت: حضور پرشور و عظیم مردم در تشییع و یاد بود این عالم نشان داد که ایشان فراموش شدنی نیست.
حضرت آيت الله مکارم شيرازي حضرت آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزارشد، با تقدیر از حضور علما، فضلا و اقشار گوناگون مردم در تشییع و خاکسپاری آیت الله انصاری شیرازی گفت: بنده تصور می کردم که به دلیل بیماری آیت الله انصاری شیرازی، مردم ایشان را فراموش کردند اما حضور پرشور و عظیم مردم در تشییع و یاد بود این عالم نشان داد که ایشان فراموش شدنی نیستند.

 

وی با بیان این که این حضور پرشور دو پیام داشت افزود: حضور پر شور مردم نشان دهنده قدرشناسی آنان است، با وجود این که ایشان چند سال بیمار بودند اما خاطرات آیت الله انصاری شیرازی نزد مردم زنده است و آن را فراموش نمی کنند؛ بنابراین همانند استادی که به صورت دائم سر درس و کار بوده از ایشان استقبال شد.

 

این مرجع تقلید به حسن باطن آیت الله انصاری شیرازی اشاره کرد و اظهار داشت: باطن مصفای ایشان اوضاع را آماده کرده بود، حسن باطن و راهی به خدا داشتن بسیار کار ساز است، گاهی انسان با یاری خداوند یک کار مهم را پیش می برد.

 

وی ادامه داد: صفای باطن، خلوص نیت و رابطه با خدا در همه مسائل کارساز بود و آثارش در زندگی دیده شده است، امیدوارم بتوانیم با قوی کردن رابطه خود با خدا، موفقیت ها را افزایش دهیم./1323/پ202/ج

 

ارسال نظرات