۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۴۱۹۲۸
امام جمعه سنندج:

رهنمودهای رهبر انقلاب مبنای وحدت و همدلی مسلمانان باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان مبنای همدلی و وحدت مسلمانان باشد، معظم‌له در این سفر پربرکت توصیه‌های فراوانی درباره لزوم یکدلی و محبت مسلمانان داشتند که وظیفه همه ما است برای اتحاد و یکدلی مسلمانان این توصیه را به کار گرفته و در مسیر تقویت وحدت تلاش کنیم.
ماموستا خدايي امام جمعه سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، ماموستا عبدالرحمان خدایی، امام جمعه سنندج امروز در نخستین جلسه هماهنگی جشنواره بین‌المللی تقریب مذاهب اسلامی که در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، بیان کرد: زمانی که پیامبر اکرم(ص) وارد مدینه شدند اخوت، برادری و الفت را در بین مسلمانان ایجاد کردند تا همچون سد محکمی در برابر دشمنان اسلام باشد، اتحاد بین مسلمانان می‌تواند مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان باشد، انتظار می‌رود علمای دین و فرهیختگان در این راستا اقدامات مؤثری انجام دهند.


وی در ادامه گفت: در آموزه‌های قرآنی و سیره نبوی(ص) بر اتحاد و یکپارچگی مسلمانان به عنوان امری مهم برای تعالی و عزت روزافزون مسلمانان یاد شده است، باید با بصیرت و اتحاد زمینه‌های تفرقه و توطئه دشمنان را از بین برده و بستر گسترش اسلام را در جهان فراهم کنیم.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بدون شک در این برهه زمانی اخوت و الفت قلوب مسلمین بزرگ‌ترین عامل برای تقویت پایه‌های وحدت و تعالی روزافزون مسلمانان خواهد بود.


امام جمعه سنندج افزود: دشمنان اسلام با تمام توان به دنبال از بین بردن آرمان‌ها اسلام هستند و از این رو اسلام هراسی و مذاهب مختلف را در بین مردم ترویج می‌دهند.


ماموستا خدایی گفت: خوشبختانه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به برکت استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران آغاز به کار کرده است، آثار و برکات این مجمع در کردستان هم قابل مشاهده است.


امام جمعه سنندج با یادآوری سفر مقام معظم رهبری به کردستان در اردیبهشت ماه 88 تصریح کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در سفر به کردستان مبنای همدلی و وحدت مسلمانان باشد، معظم له در این سفر پربرکت توصیه‌های فراوانی درباره لزوم یکدلی و محبت مسلمانان داشتند که وظیفه همه ما است برای اتحاد و یکدلی مسلمانان این توصیه را به کار گرفته و در مسیر تقویت وحدت تلاش کنیم.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به فضل الهی در اردیبهشت ماه سال 94 و همزمان با سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان شاهد برپایی جشنواره بین‌المللی تقریب مذاهب اسلامی خواهیم بود و امید است این رویداد بزرگ فرهنگی و دینی به نحو شایسته برگزار شود./967/پ202/ب6

ارسال نظرات