۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۲۴۱۹۵۲
حجت الاسلام والمسلمین قرائتی:

حفظ دین خدا و جامعه اسلامی در گرو توجه به آیات قرآن است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: در هر کلمه از قرآن کریم تفاسیر و معانی بی شماری وجود دارد که نیاز به تدبیر، تفکر و کوشش طلاب دارد تا ضمن تولید علم، دین خدا و جامعه اسلامی از خطر انحطاط ایمن بماند.
قرائتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اراک، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور امروز در دیدار با روحانیان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان باید به مسجد ترغیب شوند

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان این که در حقیقت فلسفه طلبه شدن، تولید علم است، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مراکز تربیتی که به تربیت افراد مبلغ می پردازد حوزه‌های علمیه است و در مسیر تولید علم سختی های زیادی وجود دارد و اهل علم نباید دست از تلاش شبانه روزی بردارند.

 

رییس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر این که تولید علم با رفاه طلبی، خواب و راحتی حاصل نمی شود بیان داشت: تولید علم با تلاش شبانه روزی، همت، پشتکار و درس خواندن به دست می آید و افرادی که در حوزه‌های مشغول تحصیل هستند، می دانند که تولید علم به راحتی به دست نمی آید.

 

وی افزود: در هر کلمه از قرآن کریم تفاسیر و معانی بی شماری وجود دارد که نیاز به تدبیر، تفکر و کوشش طلاب دارد تا ضمن تولید علم، دین خدا و جامعه اسلامی از خطر انحطاط ایمن بماند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی گفت: طلاب هر روز تفسیر قرآن را مطالعه کنند تا قرآنی شوند و باید استدلال‌های طلاب از قرآن کریم سرچشمه بگیرد.

 

رییس ستاد اقامه نماز کشور افزود: انجام تمرینات ورزشی امری مهم برای جامعه روحانیان تلقی می شود و طلاب و روحانیان با انجام تمرینات ورزشی می توانند جسمی سالم داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان گفت: طلاب علاوه بر توجه به واجبات به امور مستحبی نیز توجه داشته باشند. /842/پ202/ب6

ارسال نظرات