۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۴۴۱۰۰
رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:

پیشرفت های جمهوری اسلامی دشمنان را مبهوت کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: عظمت امروز ملت و نظام اسلامی در سایه پیشرفت های چشمگیری که در تمامی بخش ها و زمینه ها به دست آمده است، به صورتی است که دشمن را گیج و مبهوت خود کرده است.
حجت الاسلام سيد عبدالصاحب حسيني

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درکاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان صبح امروز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز جشن های دهه مبارکه فجر در میدان 15 خرداد شهرستان کاشان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وحدت و ایمان به خدا و اسلام و ائمه اطهار و قرآن و با رهبری های مقتدرانه رهبر معظم انقلاب امروز در اوج عزت و اقتدار و قدرت است.

 

وی افزود: عظمت امروز ملت و نظام اسلامی در سایه پیشرفت های چشمگیری که در تمامی بخش ها و زمینه ها به دست آمده است و این پیشرفت ها به صورتی است که دشمن را گیج و مبهوت خود کرده است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: امروز در حالی سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم که با توجه به تمامی کارشکنی ها و تحریم ها و تهدید های دشمن رشد و شکوفایی فزاینده ایران اسلامی در زمینه های علمی از سوی دانشمندان جوان ایرانی چشم جهانیان را خیره کرده است.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: پیشرفت های ایران در بخش نظامی به گونه ای است که حزب الله لبنان با استفاده از دانش و تکنولوژی نظامی ایران و سلاح های ایرانی، رژیم صهیونیستی که یکی از ارتش های پیشرفته دنیا را در اختیار دارد را زمین گیر کرده است.

 

به گفته وی، در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی اسرائیل تا کنون این همه تلفات آن هم از افسران ارشد و بلند پایه که اخیرا بر پیکره ارتش اسرائیل وارد شد سابقه نداشته است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان همچنین عذر خواهی رژیم صهیونیستی اسرائیل در رابطه با شهادت سردار الله دادی را بیانگر وحشت اسرائیل از قدرت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز دشمن متوجه شده است که رمز پایداری ملت قهرمان ایران و انقلاب اسلامی ایران، ایمان و شهادت و پیروی مطلق از ولایت مطلقه فقیه است.

 

به گفته وی، دشمن امروز با آگاهی از قدرت ایمان ملت ایران، در میدان نبرد جنگ نرم اعتقادات ما را نشانه رفته است و با توهین به مقدسات اسلام و پیام اکرم(ص) به دنبال رسیدن به اهدافی است که دنبال می کند.

 

وی افزود: اگر خواهان حفظ نظام، دستاوردهای نظام، آرمان های شهدا، پیشرفت و توسعه در تمامی سطوح علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و استقلال کشور هستیم باید پشت سر ولایت و همراه با ولایت باشیم.

 

حجت الاسلام حسینی گفت: نسل جوان انقلاب، دانش آموزان و دانشجویان صاحبان آینده انقلاب باید با همت و تلاش مضاعف خود و توجه به آرمان های شهدا و انقلاب در راه حفظ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

 

شایان ذکر است، مراسم جشن انقلاب در شهرستان کاشان امروز همزمان با ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی با حضورمردم شهرستان کاشان، مسؤولان، دانش آموزان و دانشجویان در میدان 15 خرداد این شهرستان برگزارشد./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات