۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۴۱۳۷
نماینده ولی فقیه در کردستان:

انقلاب اسلامی حکومتی الهی و تأمین کننده تمام نیازهای مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: انقلاب اسلامی حکومت الهی در جهان را زنده کرد و قانون خدا، دین خدا و نام خدا را حاکم کرد و به جهانیان نشان داد که حکومت بر پایه دستورات الهی تأمین‌کننده تمامی نیازهای مردم است.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، در نخستین روز از ایام الله دهه فجر؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران این استان، گفت: در زمانی که دو بلوک شرق و غرب تمام توان خود را برای مخدوش‌کردن معنویات و بیگانه‌کردن مردم نسبت به آموزه‌های الهی به کار بسته بودند، جهان شاهد ظهور انقلاب اسلامی ایران بود، انقلاب اسلامی حکومت الهی در جهان را زنده کرد و قانون خدا، دین خدا و نام خدا را حاکم کرد و به جهانیان نشان داد که حکومت بر پایه دستورات الهی تأمین‌کننده تمامی نیازهای مردمی است.


وی در ادامه افزود: دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری و امدادهای غیبی از سوی خداوند متعال همگی زمینه‌ساز اقتدار و عزت روزافزون ملت ایران و نظام مقدس اسلامی شده و یأس و نا امیدی را به جبهه دشمن القا کرده است.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: شهدا با از خودگذشتگی و ایثار از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی پاسداری کردند، الگو گیری از ایثار و رشادت رزمندگان امری ضروری است و موجب حفظ نظام در برابر توطئه های دشمنان است، پاسداری از این ایثار و دستاوردهای انقلاب در عصر امروز یکی از اولویت های کاری است.


وی خاطر نشان کرد: یکی از توطئه های دشمنان در برابر به ثمر نشستن نظام اسلامی ایران تجهیز و هدایت گروهک های ضد انقلاب بود، فرقه های انحرافی که هیچ بویی از انسانیت، نبرده بودند و با بی رحمی، انسان های مظلوم و دیندار زیادی را به جرم مسلمان و انقلابی بودن به شهادت رساندند و نام خود را در جنایت و بی رحمی در دنیا به ثبت رساندند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: برای مزدوران استکبار جهانی، شیعه و سنی و کرد و فارس هیچ تفاوتی نمی کرد و هرکسی را که به سوی خدا می رفت و دیندار و انقلابی بود مورد هجوم قرار می دادند، راه مردم کردستان و دیگر اقوام کشورمان از گروهک هایی که به نام خلق عرب، کرد، مازندرانی و گیلانی به جان مردم افتادند جدا است.


نماینده ولی فقیه در کردستان جایگاه شهدا را نزد خداوند متعال بسیار والا دانست و گفت: خداوند وعده جایگاه ویژه و اجر عظیم را به شهدا داده است و این نشان از بزرگی و عظمت مقام شهدا در نزد خداوند متعال است.

 

وی در ادامه سخنان خود بر حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا در جامعه تأکید کرد و گفت: احترام به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همگانی است و باید سازمان‌ها و نهادهای خدمت‌گذار به خانواده شهدا در این باره تمام توان را به کار گیرند.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: بنیاد شهید به ابتکار معمار کبیر انقلاب ایجاد شد و برای خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تلاش‌های بسیاری را انجام داده است و امید است با برپایی یادواره‌ها و تسهیلات لازم برای فرزندان شهدا شاهد حضور هر چه پررنگ‌تر فرزندان شهدا در عرصه کارآفرینی و فرهنگ‌سازی در جامعه باشیم.


وی در ادامه بیان کرد: دشمنان با دسیسه های مختلف به دنبال رخنه کردن در ذهن جوانان هستند و مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب و بصیرتافزایی بستر آشنایی جوانان و نسل آینده را با آرمان ها و اهداف انقلاب و شهدا فراهم کنند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: غرب به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل با ایران است، سران غرب زمانی که می‌بینند که تحریم دیگر اثر ندارد و از طرف دیگر قدرت ایران را نیز می‌شناسند، از این رو می‌خواهند با مذاکره و در فضایی آرام و بدون تنش و تشنج، وارد مذاکره شده و ما را راضی نگه دارند./967/پ203/ب6

ارسال نظرات