۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۴۴۵۵۳
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی:

دشمن پس از تهاجم فرهنگی، تهاجم سیاسی را دنبال می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور با اشاره هشدارهای رهبر انقلاب نسبت به هجمه گسترده دشمن در عرصه فرهنگ، گفت: تهاجم فرهنگی، تهاجم سیاسی را به دنبال دارد و به تدریج به سمت حذف رمز اساسی انقلاب که رمز بقای آن نیز به شمار می‌رود یعنی ولایت هدف گام برمی‌دارد.
حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در حسینیه سنندج گفت: اگر استکبار به این نتیجه رسید که ساحت پیامبر را غبارآلود نشان دهد، دیدیم که تلاش‌های آنان نه‌تنها موثر نبود، بلکه نتیجه عکس داشت و این چهره منورتر شد.

 

وی افزود: نتیجه اقدام غربی‌ها این بود که در مدت کوتاهی آمار فروش قرآن در اروپا و آمریکا افزایش یافت و در برخی نقاط اروپا چند برابر شد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به برخی خصائل رسول اکرم(ص) اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم با زبان تعجب در مورد خلق آن حضرت یاد می‌کند.

 

وی اظهار کرد: غرب در زمانی اهانت به پیامبر اکرم(ص) را مطرح کرد که مولودش یعنی داعش مقدمه این اهانت را آماده کرده بود. سلفی‌ها و وهابی‌ها به سفارش آمریکا و اروپا عده‌ای را تربیت کرده‌اند که عقایدشان با مسلمات اسلامی همخوانی ندارد و با قتل، غارت، خونریزی و جنایت احکام بی‌منطقی را به عنوان احکام حکومت اسلامی بنا کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با بیان اینکه اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) موجب توجه روزافزون به اسلام شده است، گفت: داعش دسته‌دسته مسیحیان، کردها، شیعیان و پیروان سایر مذاهب اسلامی را می‌کشد و با پشتیبانی نظام تبلیغی استکبار، تلاش دارد نفرت عمومی از اسلام ایجاد شود.

 

وی با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی منشا انقلاب را تعالیم قرآن دانست و افزود: مسلمانی که تحت تعالیم پیامبر(ص) با قرآن زندگی می‌کند به سلطه کافران تن نمی‌دهد.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نظام اسلامی را تمکنی دانست که به برکت تلاش‌های مردم و رهبری امام راحل به منظور اجرای احکام الهی عطا شده است و گفت: این انقلاب برای اقامه نماز است، اما نمازی که در برابر هتک حرمت نوامیس و سلطه سلطه‌گران غاصب بی‌تفاوت است، نمازی نیست که خداوند خواهان اقامه آن باشد.

 

وی با اشاره به مشکلات فراوان در راه تثبیت انقلاب اسلامی، خطاب به مردم اظهار کرد: شما با سپری کردن این مشکلات و با استقامت خود امت پیامبر(ص) و فرزندش را روسفید کردید.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی با اشاره به تهاجم گسترده فرهنگی دشمن که رهبر انقلاب از ابتدا نسبت به آن هشدار داده بودند، گفت: تهاجم فرهنگی، تهاجم سیاسی را به دنبال دارد و به تدریج به سمت حذف رمز اساسی انقلاب که رمز بقای آن نیز به شمار می‌رود یعنی ولایت هدف گام برمی‌دارد./978/د102/ف

ارسال نظرات