۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۲
کد خبر: ۲۴۶۲۵۴
مسؤول بسیج طلاب و روحانیان کاشان و آران و بیدگل:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان و آران و بیدگل گفت: دستاوردهای انقلاب تنها موشک و سلاح نظامی نیست، بلکه دستاورد اصلی انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی در منطقه است.
حجت الاسلام قاسم پايواره

حجت الاسلام قاسم پایواره، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های منطقه، اجحافی در حق انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

 

وی افزود: دهه مبارک فجر یک هدیه و نعمت الهی است که خداوند به ما عطا کرده است، از این رو باید قدر این نعمت را بدانیم و پاسدار خون شهدا که درس آزادگی به ما دادند، باشیم.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان و آران و بیدگل افزود: جوانان ایرانی درسی به جهانیان دادند که تمامی آزاده خواهان و مردمی که در سیطره استکبار جهانی قرار داردند، بر خاسته و شعار آزادی می دهند.

 

به گفته وی، بنیه اعتقادی و ایمان جوانان ایران سبب ایستادگی در برابر دشمن شد و توانستیم در 8 سال دفاع مقدس و در انقلاب با پایبندی بر ارزش ها و اصول اسلامی خود، در برابر استکبار جهانی بایستیم و سربلند شویم.

 

وی افزود: دشمن در جنگ تحمیلی از تمامی سلاح های پیشرفته برخوردار بود، اما بنیه اعتقادی و ایثار مردم توانست در مقابل استکبار جهانی به پیروزی برسد تا روز به روز بر عزت و عظمت ایران اسلامی افزوده شود.

 

حجت الاسلام پایواره با اشاره به این که پایبندی بر اصول و عقاید سبب شکوه ملت و نظام می شود، افزود: دشمن به دنبال عقب نشینی ایران از اصول خود است، اما مردم در همه صحنه ها نشان داده اند که ذره ای از اصول خود عقب نشینی نخواهند کرد.

 

مسؤول بسیج طلاب و روحانیان شهرستان کاشان و آران و بیدگل گفت: امام راحل شخصیتی بی نظیر بود که انقلاب را انفجار نور دانست و امروز نور انقلاب اسلامی ایران به کشور های منطقه رسیده است.

 

به گفته وی، ما باید قدردان خون شهدا و امام راحل باشیم که درس آزادگی و مردانگی را به ما آموختند، چرا که آموختیم با ایستادگی می توان مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی زد.

 

وی افزود: ملت ایرن در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که همچون قبل در صحنه هستند و با شعارهای ارزشی خود، ابهت پوشالی استکبار را در هم خواهند شکست.

 

حجت الاسلام پایواره یاد آورشد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک وظیفه بر همه مردم عزیز ایران اسلامی به پاس نعمت جمهوری اسلامی، لازم است، تا از این طریق خون شهدا را گرامی داشته و پایبندی خود بر ارزش ها و رهبری نظام را نشان دهیم./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات