۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۴۶۶۰۴
مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء تبیین کرد؛

رسالت دانشجوی مسلمان در برابر جنگ نرم

خبرگزاری رسا ـ یکتا با بیان این که آتش دشمن در جنگ نرم جدی و دشمن به نابودی نسل ما کمر بسته است، گفت: شهدا بدون چون و چرا ولایت پذیری از حضرت مهدی(عج) را در ولایت پذیری از امام خمینی(ره) تمرین کردند.
حسين يکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد،حاج حسین یکتا، مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) صبح امروز در همایش«بیداری دانشجویی و تمدن نوین اسلامی» در جمع دانشجویان اتحادیه جامعه اسلامی کشور در مشهد با طرح این سوال که در جنگ نرم تکلیف دانشجوی شیعه چیست؟ گفت: تشکل‌های دانشجویی باید در خودشان بررسی کنند چند نفر را جذب کرده‌اند و چقدر مطالعه داشته‌اند.

 

وی با بیان این که امروز دانشجویان در میان خاکریز هستند و نوع و جنس تشکل فرقی ندارد، خاطرنشان کرد: تشکل بسیج، جامعه یا غیره فرقی ندارد، آتش دشمن روی همه شماست.

 

یکتا با بیان این که هر جنگ و نبردی مقتصات خودش را دارد، گفت: در عملیات والفجر هشت رزمندگان قبل از عملیات آموزش‌های زیادی دیدند، برای آن عملیات تدابیر زیادی دیده شده بود که بتوانند در آن موفق شوند.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) در ادامه به بیان مقتضیات و شرایط  امروز در مواجهه با جنگ نرم پرداخت و اظهار کرد: این جنگ نابرابر سنگینی است که شروع شده است و شما در  این جنگ نرم امروز باید شجاعت بسیاری داشته باشید.

 

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگانی بودند که با آتش زیاد دشمن نمی‌ترسیدند و شجاعانه در برابر آنان می‌ایستادند با وجود این که به شدت مجروح می‌شدند؛ اما دوباره در عملیات‌های دیگر شرکت می‌کردند مانند علی دیده بان.

 

وی خطاب به دانشجویان بیان داشت: شما الان بالای دکل هستید، چه بخواهید چه نخواهید. باید بررسی کنید که در دانشگاه‌ها از ورودی‌های 93چند نفر را جذب کرده‌اید.

 

یکتا با تاکید بر این که امروز مسؤولیت‌ها روی شما دانشجویان است و آتش دشمن سنگین شده، ادامه داد: در زمان دفاع مقدس کسانی که می‌گفتند جنگ جنگ تا پیروزی فقط بچه حزب اللهی‌هایی بودند که تنها تعدادی از آنان به جبهه می‌رفتند و تعدادی از آتش سنگین دشمن می‌ترسیدند و بر‌می گشتند و تعدادی دیگر نیز در عملیات‌ها شرکت می‌کردند.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء(ص) ادامه داد : شهدا بدون چون و چرا ولایت پذیری حضرت مهدی(عج) را در امام خمینی(ره) تمرین کردند.

وی با بیان این که آتش دشمن در جنگ نرم جدی است و دشمن به نابودی نسل ما کمر بسته است، گفت: این جنگ تن به تن و مطالعات دشمن دقیق است،دشمن روانشناسی و اسلام شناسی قوی دارد فقط یک چیز را نفهمیده آن هم سنن الهی که همه چیز را بر هم می‌زند.

 

یکتا با بیان این که دشمن به نابودی نسل جوان ایران همت گمارده است، اظهار کرد: در این میان وظیفه شما جوانان مومن و انقلابی ایجاب می‌کند که در جنگ نرمی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، با عنصر بصیرت و شجاعت تجهیز شوید.

 

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب شما دانشجویان افسران مبارزه با جنگ نرم هستید، لذا ضروری است همانگونه که جوانان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمن تعلق نگرفت، شما نیز وظیفه خطیری در مقابله با جنگ نرم دشمنان دارید.

 

مسؤول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) با اشاره به این که جنگ امروز شرایط خاص خود را دارد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در حال حاضر جنگ نابرابری را ایجاد کرده است و در این میان شما دانشجویان باید در مقابله با دشمنان که هدف اصلیشان شما بسیجیان است، مقابله کنید./934/پ202/ب5

 

ارسال نظرات