۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۵۱۵۵۰
امام جمعه شهرستان انار:

انتخاب آیت الله یزدی به ریاست مجلس خبرگان، در راستای حمایت از ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان انار گفت: همه اعضای مجلس خبرگان رهبری حامی اصل ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری هستند و انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس این مجلس نشان دهنده این حمایت است.
حجت الاسلام ابراهيمي امام جمعه انار

حجت الاسلام حسین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان انار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: انتخاب ایشان به دور از سیاسی کاری صورت گرفت و بهترین گزینه بود.

 

امام جمعه انار اظهار داشت: انتخاب هیات رییسه مجلس خبرگان در حیطه تصمیمات مجموعه اعضای این مجلس است و همه باید به آن احترام بگذاریم.

 

وی افزود: مجلس خبرگان رهبری مجموعه ای به دور از سیاسی کاری است، بنابراین در تصمیماتشان بهترین گزینه را انتخاب می کنند و ما این انتخاب را به فال نیک می گیریم.

 

امام جمعه شهرستان انار، با رد ادعای رسانه های غربی مبنی بر اینکه برخی از اعضای خبرگان با رهبری نظام زاویه دارند، تصریح کرد: من معتقدم  در مجلس خبرگان رهبری علی رغم اختلافاتی که وجود دارد، یک نفر هم نداریم که حامی مقام معظم رهبری نباشد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر شخصی که از سوی اعضای خبرگان انتخاب می شد، در حیطه حمایت از اصل ولایت فقیه و شخص رهبری نظام بود.

 

امام جمعه شهرستان انار در پایان تأکید کرد: این انتخاب نشان داد که جریان سازی رسانه های بیگانه نمی تواند روی مملکت ما اثر داشته باشد، آنها حتی نمی توانند روی رای مردم کوچه و بازار تاثیر بگذارند، چگونه امید به اثر گذاری روی علمای مجلس خبرگان دارند؟/972/ت302/ب4

ارسال نظرات