۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۵۱۹۸۸
آیت الله حیدری:

شایسته ترین فردی که می توانست رییس خبرگان شود آیت الله یزدی بود/ مجلس خبرگان جای لانه کردن فتنه گران نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که زهد، وارستگی و غیرت آیت الله یزدی برای اسلام ، انقلاب و نظام ولایی کم نظیر است، گفت: اگر در دوره های گذشته خبرگان الگوهای بسیار والایی همانند آیت الله مشکینی و آیت الله مهدوی کنی حضور داشتند، در این دوره شایسته ترین فردی که می توانست جای این بزرگان را پر کند آیت الله یزدی بود.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سوابق علمی، انقلابی و سیاسی آیت الله یزدی گفت:آیت الله یزدی از معدود شاگردان امام خمینی(ره)، علامه طباطبایی و آیت الله بروجردی بود؛ از همین رو از فقاهت بسیار بالایی برخوردار است.

 

وی افزود: آیت الله یزدی به صورت عمیق افکار و ایده های امام امت را دریافت کرده و همواره در خط امام و ولایت حضور داشته است، ایشان در هیچ برهه ای از خط نورانی ولایت جدا نشده و هیچگاه در مسیر خود شک و تردید نکرد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که زهد، وارستگی و غیرت آیت الله یزدی برای اسلام ، انقلاب و نظام ولایی کم نظیر است، اظهار داشت: اگر در دوره های گذشته خبرگان الگوهای بسیار والایی همانند آیت الله مشکینی و آیت الله مهدوی کنی حضور داشتند، در این دوره شایسته ترین فردی که می توانست جای این بزرگان را پر کند آیت الله یزدی بود.

 

وی ادامه داد: انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس مجلس خبرگان پیام روشنی برای دوستداران انقلاب دارد و آن ایجاد امیدواری و پشت گرمی برای دلسوزان انقلاب است، دلدادگان انقلاب بدانند که مجلس خبرگان رهبری جایی برای لانه کردن فتنه گران نیست؛ مجلس خبرگان همانند صخره نفوذ ناپذیری است که هیچ جریان باطلی نمی تواند بر اکثریت آن تأثیر بگذارد.

 

آیت الله حیدری با اشاره به پیام صریح انتخابات خبرگان برای دشمنان و معاندان انقلاب ابراز داشت:این انتخابات این پیام روشن را برای فتنه گران و مخالفان دارد که کور خواندند، اعضای خبرگان با دام های فتنه گران وظیفه خود را ترک نمی کنند.

 

وی با انتقاد از رویه رسانه های زنجیره ای در زمینه القای عدم همسویی خبرگان با ملت عنوان کرد: اقدام این رسانه ها در راستای ادامه فتنه 88 است، فتنه گران هنوز در توهم هستند و تصور می کنند که اکثر ملت طرفدار آنها هستند، از همین رو خودشان را محور تمام فعالیت ها می دانند؛ بنابراین بر اساس این توهمات غلط فتنه 88 را راه اندازی کردند و پس از گذشت پنج سال هنوز از توهمات خود دست بردار نیستند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات