۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۵۶۲۳۸
آلیا:

دولت برای ایجاد همدلی و همزبانی باید مطالبات مردم را برآورده کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم نباید نامحرم دولت محسوب شوند و باید از همه واقعیت‌ها و جزییات فعالیت دولت اطلاع داشته باشند.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال دولت و ملت همدلی و همزبانی، گفت: سال‌هایی که از سوی معظم‌له نام‌گذاری شده‌اند مبتنی بر تفکر و بررسی عمیق ایشان نسبت به نیاز کشور است.

وی با بیان این‌که تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب همیشه با واقعیت منطبق بوده است، ابراز داشت: ایشان با نام‌گذاری‌های دقیق می‌خواهند خلأهای موجود در جامعه را برای پیشرفت کشور پر کنند.

آلیا در ادامه با تأکید بر این‌که نام‌گذاری‌های سال‌های قبل سبب برنامه‌ریزی‌های خوبی در کشور شد، اظهار داشت:‌ در همه این برنامه‌ریزی‌ها یک حلقه مفقوده‌ای وجود داشت که این حلقه مفقوده همدلی و همزبانی بین دولت و ملت بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به اهمیت مسأله اقتصاد در شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: استقلال کشور ما وابستگی زیادی به اقتصاد دارد و برای این‌که بتوانیم مسأله بحران اقتصاد را در کشور حل کنیم نیاز به یک همدلی و همزبانی واقعی بین دولت و ملت داریم.

وی با بیان این‌که سال گذشته مسأله عزم ملی و مدیریت جهادی مطرح بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تصمیم داشتند از عزم مردم در مدیریت جهادی مسؤولان استفاده کنند و یک یکپارچگی خوبی را به‌ وجود آورند.

آلیا با تأکید بر این‌که دولت باید ساز و کار همدلی و همزبانی را ایجاد کند، اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مردم نباید نامحرم دولت محسوب شوند و باید از همه واقعیت‌ها اطلاع داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر این‌که همدلی و همزبانی نیاز به بخش‌نامه، سخنرانی و همایش ندارد، تصریح کرد: دولتمردان باید در این زمینه قدم بردارند و مطالبات مردم را برآورده کنند تا بتوانند همدلی را در عمل نشان دهند./922/ت302/ج

 

ارسال نظرات