۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱
کد خبر: ۲۵۶۶۸۷

تجمع مردمی ‹«یمن تنها نمی‌ماند» در آستان علی بن باقر مشهد اردهال کاشان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با تجمع عظیم سراسری مردمی «یمن تنها نمی ماند» در بقاع متبرکه کشور از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، این تجمع در آستان مقدس علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار شد.
آستان مقدس سلطانعلي ابن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمد عباسی، امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان پنجشنبه شب در مراسم تجمع عظیم مردمی «یمن تنها نمی ماند» در جمع زائران حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) در مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که شب جمعه اول ماه رجب شب لیله الرغائب و به تعبیری شب آرزوها است، گفت: امیدواریم با دعای خیر مردم در این شب، در ظهور امام عصر(عج) تعجیل شود و از طرفی به زودی شاهد پیروزی مردم یمن و عراق در برابر استکبار جهانی باشیم.

 

وی افزود: در طول یک ماه تجاوز آل سعود به مردم مظلوم یمن شاهد کشتار زنان و کودکان و تخریب زیرساخت های این کشور بوده ایم که هدف از آن حملات سرکوب انقلاب مردم یمن است.

 

حجت الاسلام عباسی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب حمله عربستان به یمن را اشتباه بزرگی قلمداد کردند، افزود: اسرائیل با تجاوزه به مردم غزه و کشتار مردم بی گناه فلسطین، خوی استکباری خود را نمایان کرد و عربستان نیز به همان شکل و به نیابت از غرب و آمریکا دست به تجاوز و کشتار انقلابیون و مردم مظلوم فلسطین زده است.

 

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان گفت: عربستان با چراغ سبز آمریکا، تجاوز به یمن را آغاز کرد و به دنبال تشکیل ائتلاف در این تجاوز بود، اما کشورهایی مانند پاکستان و ترکیه، عربستان را همراهی نکردند، چرا که از عواقب بد این تجاوز مطلع بودند.

 

به گفته وی، لکه ننگ حمله عربستان به یمن پاک شدنی نیست، چرا که این تجاوز در اذهان کودکان و مردم یمن ماندگار است، از این رو شهادت2 هزار و 500 یمنی، موجب اقتدار بیشتر انقلابیون و قاطعیت بر ایستادگی مقابل استکبار می شود.

 

وی با اشاره به این که پیروزی نهایی از آن مردم یمن است، گفت: سازمان های بین المللی که هدف از تشکیل آنها دفاع از حقوق بشر و احقاق حقوق مردم و ملت ها بوده است در تجاوز آل سعود سکوت کرده و یا بر خلاف انتظار از عربستان دفاع کرده اند که این اقدام رسوا کننده، در اصل ماهیت آن سازمان ها است.

 

حجت الاسلام عباسی گفت: مقاومت مردم یمن و ایستادگی آنها مقابل استکبار عامل پیروزی انقلاب یمن است، از این رو باید سرنوشت یمن به دست مردم این کشور سپرده شود تا آنها خود برای کشورشان تصمیم بگیرند و سرنوشت کشورشان را به دست خود رقم بزنند.

 

شایان ذکر است، مراسم تجمع عظیم مردمی «یمن تنها نمی ماند» طبق برنامه ریزی سازمان اوقاف و امور خیریه در تمام بقاع متبرکه کشور در اولین شب جمعه ماه رجب مصادف با شب لیله الرغائب برگزار شد با حضور پرشور زائران در حرم حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر(ع)  همراه با مداحی، دعای کمیل و در پایان باشعار علیه آل سعود و استکبار جهانی، تجاوز رژیم آل سعود به یمن و قتل و عام مردم بی گناه این کشور را محکوم کردند./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات