۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۵۶۸۲۳
آیت الله نوری همدانی:

تجاوز نظامی به یمن نقاب دروغین از چهره مستبد آل سعود برداشت

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به نقاب دروغین حکومت مستبد عربستان، اظهار کرد: حکومتی که خود را خادم‌الحرمین الشریفین معرفی می‌کند و هرسال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهایی نیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به‌جز استقلال‌خواهی و نجات خو از سلطه گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم‌آوری را مرتکب گردید.
آيت الله نوري همداني

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مجمع مجامع قرآنی در حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت تجاوز عربستان، کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن را محکوم کرد.

 

متن پیام این مرجع تقلید بدین شرح است:

 

 

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

 

«اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتشی و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشور یمن باکمال بی‌رحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست‌ها یعنی دشمنان کینه‌توز اسلام شده است.

 

زیرا می‌دانیم؛ روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیر سلطه استکبار و یادی آن‌ها و صهیونیست‌ها افتادند قدرت‌های استکباری که در رأس آن‌ها آمریکا است چون منافع و سلطه گری خویش را درخطر دیدند به این فکر افتادند که در کشورهای اسلامی جمعیت‌هایی را به‌عنوان سلفی گری وداعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که راه نفت و گاز و خون‌دل ملت‌ها به دست می‌آوردند ایجاد کنند و در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا این‌که کار به‌جایی رسید حکومتی که خود را خادم‌الحرمین الشریفین معرفی می‌کند و هرسال با چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهایی نیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به‌جز استقلال‌خواهی و نجات خو از سلطه گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم‌آوری را مرتکب گردید.

 

قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت چرا در موردحمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضوع بحرین حرفی نزده و درباره حمله به فلسطین سخن نگفتند.

 

مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و بر این موضوع پافشاری می‌نمایند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالاخره پیروز خواهند شد.

 

این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و متجاوزین به کشورهای اسلام عزیز نیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالاخره دامن‌گیر آن‌ها خواهد شد.»

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حسین نوری همدانی

4/ 1394 

 /921/پ203/ج

ارسال نظرات