۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۵۸۱۵۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

برخی با بهانه ‌تراشی‌ رونق تولیدات داخلی را به برداشتن تحریم ‌ها گره نزنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: اگر ما به درون و تولیدات داخلی توجه کردیم و اراده و عزم ملی نیز در این جهت همراه شد، به یقین دیگر تحریم‌ها اثر نخواهد داشت؛ بنابراین برخی ‌ها تلاش نکنند با بهانه ‌تراشی‌ ها رونق تولیدات داخلی را به برداشتن تحریم ‌ها گره بزنند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام ، نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد، با تبریک 11 اردیبهشت روز کار و کارگر، هدف از نامگذاری این روز به نام کارگر را توجه دادن فرهنگ عمومی و آحاد جامعه به این قشر تلاش‌گر دانست.

 

وی با اشاره به بیانات روشنگرانه و جامع رهبر معظم انقلاب درباره نقش و جایگاه کارگر در جامعه، بر لزوم توجه ویژه به جایگاه کارگران، صیانت از حقوق کارگر با حمایت و توجه ویژه به تولیدات آن‌ها و قدرشناسی جایگاه آنان تأکید کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با یادآوری بخش مهم سخنان رهبری در خصوص راه‌ های رهایی کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اظهار داشت: رهبر انقلاب تقویت تولید داخلی، مبارزه واقعی با فساد و کالای قاچاق را راهکارهای حل مشکلات کشور اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کردند که بر همین اساس می‌طلبد مسؤولان با نگاه به درون در راستای تحقق این راهکارها تلاش کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که رهبری بارها تأکید فرمودند که کلید حل مشکلات کشور در خارج نیست، افزود: ما در طول 36 سال اخیر هر چه باید آمریکایی ‌ها و دشمنان را می ‌آزمودیم، آزمودیم دیگر وقت آن رسیده است که از دل‌ خوش کردن و امید داشتن به بیرون دست برداریم و نگاه خودمان را به درون و ظرفیت‌های داخلی متمرکز کنیم چراکه راه نجات کشور در گرو تحقق این امر است.

 

نماینده ولی فقفیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: اگر ما به درون و تولیدات داخلی توجه کردیم و اراده و عزم ملی نیز در این جهت همراه شد، به یقین دیگر تحریم‌ها اثر نخواهد داشت؛ بنابراین برخی ‌ها تلاش نکنند با بهانه ‌تراشی‌ ها رونق تولیدات داخلی را به برداشتن تحریم ‌ها گره بزنند.

 

این مقام مسؤول مبارزه قاطعانه و عملی با قاچاق را یکی دیگر از عوامل بسیار مؤثر در تقویت تولید داخلی برشمرد و گفت: متأسفانه عدم توجه و برنامه‌ ریزی جدی برای مبارزه با کالای قاچاق ضربه جدی به تولیدات داخلی زده و منجر به تعطیلی و بیکار شدن تولیدگران و کارگران شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه به حملات وحشیانه عربستان که با چراغ سبز آمریکایی‌ها و هم‌ پیمانانش صورت گرفته است اشاره کرد و افزود: جنایت ‌آفرینی در این منطقه یک مسأله است اما مقاومت و ایستادگی تحسین برانگیز و اعجاب انگیز مردم یمن هم مسأله‌ای دیگر است، زیرا با وجود این که عربستانی ‌ها اوج وحشی ‌گری و خون ریزی و آدم‌ کشی را در این منطقه به نمایش گذاشتند اما مردم همچنان محکم ایستاده‌ اند.

 

وی با اشاره به این که همه رسانه های دنیا اعتراف می‌ کنند که عربستان و آمریکایی ‌ها در یمن شکست خورده‌اند، افزود: رمز پیروزی یمنی ‌ها در این عرصه الگوگیری از ملت و انقلاب اسلامی است./9457/پ202/ب4

ارسال نظرات