۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۲۷۶
مسؤول واحد آموزش حوزه بسیج امام باقر سازمان اتکا کشور:

امنیت و اقتدار کشور به برکت رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد آموزش حوزه بسیج امام باقر سازمان اتکا کشور گفت: امنیت موجود در ایران اسلامی به برکت رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
حجت الاسلام سيد مهدي نبوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مهدی نبوی، مسؤول واحد تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام باقر(ع) سازمان اتکا کشور چهارشنبه شب در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام باقر(ع) سازمان اتکا کشور در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع)، با اشاره به این که خداوند در قرآن می فرماید باید مضطر باشید تا دعایتان مستجاب بشود، گفت: ما دعا می کنیم اما امیدمان به اشخاص است تا به واسطه آنها مشکلات مان حل شود.

 

وی افزود: اگر انسان فقط کسی را ببیند که نزد خداوند قرب دارد، آن موقع می تواند از خدای خود طلب استغفار و استجابت دعا داشته باشد، چرا که شریک قائل شدن برای خدا و امید بستن به غیر از او، شایسته بنده خدا نیست.

 

حجت الاسلام نبوی با اشاره به این که در یمن و عراق به جرم شیعه بودن افراد، آنها را قتل عام می کنند و ظلم های فراوانی نسبت به آنها روا می دارند، گفت: امنیت حاکم در ایران اسلامی بسیار ارزشمند است، از این رو امام فرمود دو نعمت سلامت و امنیت از نعمت های پنهان است و باید قدر آن را دانست، چرا که عدم امنیت موجب از بین رفتن آرامش، آسایش و بسیاری از داشته های یک مملکت می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که اکثر کشورهای منطقه با وجود گروه های تروریستی و استکبار جهانی، نا امن شده است، گفت: امنیت موجود در ایران اسلامی به برکت رهبری هوشمندانه آیت الله خامنه ای و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

 

مسؤول واحد تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام باقر سازمان اتکا کشور افزود: وظیفه بسیجیان بصیرت نسبت به امور و کوشا بودن در حفظ نظام و انقلاب است تا از این طریق دِین خود نسبت به خود شهدا و امام و رهبری را ادا کنند و شاهد استمرار اقتدار جمهوری اسلامی در برابر کفر و مستکبر یاشیم.

 

حجت الاسلام نبوی یادآور شد: اگر انسان به درجه ای برسد که به غیر از خدا نبیند، حاجتش روا می شود، چرا که خداوند دنبال دل شکسته است و دل شکسته در حرم اهل بیت(ع) ایجاد می شود تا فیوضات الهی را دریافت کند.

 

مسؤول واحد تربیت و آموزش حوزه مقاومت بسیج امام باقر سازمان اتکا کشور با اشاره به این که حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مانند جد شهیدش سر از تنش جدا شده است، گفت: تمسک جستن به امامزادگان و اهل بیت(ع) سبب استجابت دعا می شود، چرا که خداوند قلوب را نگاه می کند و ظاهر ملاک نیست./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات