۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۶۱۳۳۵
مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه:

محفل انس با قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، اظهار داشت: به مناسبت اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، محفل انسان با قرآن کریم در کرمانشاه برگزار می شود.
محفل انس با قرآن کريم

حمزه مرادی، مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: به مناسبت اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، محفل انسان با فرآن کریم با حضور قاریان برجسته، در کرمانشاه برگزار می شود.


مرادی، اظهار داشت: هر چه قدر به آیات نورانی قرآن کریم انس گرفته و نزدیک تر شویم، مشکلاتمان نیز کمتر خواهد شد و در نتیجه به سمت سعادت، هدایت خواهیم شد.


مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، به تأثیرات قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی، اشاره کرد و بیان داشت: یکی از بهترین راه های تقرب به خداوند متعال، انس به قرآن کریم است، چرا که انس با قرآن موجب آرامش قلب و روح انسان ها می شود، لذا باید در این زمینه تلاش بیشتری داشت و شرایط برپایی محافل انس با قرآن کریم را آماده کرد که تمامی اقشار جامعه ارتباط خود را با قرآن نزدیک تر کنند و از برکات آن بهره مند شوند.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: محفل نورانی انس با قرآن کریم، 29 اردیبهشت ماه جاری ساعت 10 صبح، در محل معنوی امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان، برپا خواهد شد.


این مسؤول در پایان به برنامه هایی که در حاشیه این محفل برگزار می شود اشاره داشت و  گفت: از قاریان برجسته استانی و گروه تواشیح نیز در این محفل نورانی، دعوت به عمل آمده است.


گفتنی است نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه، مسؤولان استان و عموم مردم در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد./967/ت303/ب

ارسال نظرات