۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۲۶۲۰۹۵
رییس شورای هیأت‎های مذهبی کشور:

برگزاری یادواره شهدا فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های شهدا است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هیأت‎های مذهبی کشور برگزاری یادواره شهدا را فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های شهدا بیان کرد و گفت: از این فرصت ها باید در جهت تقویت همدلی بین مردم و مسؤولان بهره برد.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند، رییس شورای هیأتهای مذهبی کشور بعداز ظهر امروز، در نخستین یادواره سرداران و 96 شهید بخش بیرانوند که در مصلای صاحبالزمان(عج) این شهرستان برگزار شد، گفت: ثبات امروز انقلاب به برکت خون شهدا است.

 

وی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود: امروز تمسک به راه شهدا موجب پیشرفت و ترقی در عرصه های گوناگون می شود.

 

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به نام گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تقویت وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی افزود: در سالی که به نام همدلی و هم زبانی است و با توجه به سرنوشت هستهای در این سال، باید از دوقطبی شدن جلوگیری کرد.

 

حجت الاسلام دریکوند بیان داشت: برگزاری یادوارههای شهدا قدم خوبی در جهت ایجاد و تقویت همدلی و ارتباط بین مسؤولان و مردم است.

 

رییس شورای هیأتهای مذهبی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: دشمنان با دسیسه های گوناگون به دنبال این هستند که پایبندی جوانان به ارزش های اسلامی را ضعیف کنند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری این یادواره ها فرصتی مناسب برای تبیین آرمان های شهدا بین نسل جوان و مقابله دسیسه های دشمنان است.

 

ضرورت تعامل مسؤولان با مناطق عشایری

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به شرایط زندگی مناطق عشایری اظهار داشت: آنتندهی تلویزیون نامناسب در این مناطق زمینه استفاده خانواده ها از ماهواره را فراهم اورده است.

 

وی با تأکید بر رسیدگی صدا و سیمای استان و متولیان امر در این راستا یادآور شد: مسؤولان باید تعامل خوبی با عشایر  به وجود آورند./9459/پ202/ح

ارسال نظرات