۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۲۶۳۶۳۳
معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر خبر داد؛

تدوین نشریه با استفاده از مقالات اساتید حوزه علمیه استان بوشهر

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از تدوین نشریه ای با استفاده از مقالات اساتید حوزه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: لازمه تأمین محتوای این نشریه فعالیت طلاب و اساتید است.
حجت الاسلام حسين فقيه معاون پژوهش حوزه علميه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه، معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز(چهارشنبه) در دومین نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت پژوهش در حوزه های علمیه اشاره کرد.

 

وی هدف از برگزای این نشست را برنامه ریزی برنامه های تابستانی در امر پژوهش برای طلاب، ارائه گزارش کار و بررسی زمینه های لازم جهت همبستگی در جشنواره های پژوهشی استانی و نیز جشنواره علامه بلادی بوشهری عنوان کرد.

 

حجت الاسلام فقیه با تأکید بر اینکه استاد حوزه علمیه باید به امر پژوهش توجه جدی داشته باشند، گفت: اساتید مدارس هر کدام علاوه بر راهنمایی طلاب در عرصه پژوهش، خود نیز اهمیت جدی به پژوهش و نوشتن مقاله داشته باشند.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از تدوین نشریه ای با استفاده از مقالات اساتید حوزه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: لازمه تأمین محتوای این نشریه فعالیت طلاب و اساتید است تا بتوان از مقالات آنان استفاده کرد.

 

وی افزود: محتوای این نشریه را مقالات برتر طلاب و اساتید تشکیل می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام فقیه با اشاره به برگزاری جشنواره علامه بلادی بوشهری در استان بوشهر، گفت: هر چه این جشنواره قوی‌تر و بهتر برگزار شود، می‌تواند تأثیر بسزایی در رشد پژوهشی و علمی طلاب داشته باشد.

 

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام علی آذرشب، معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر توضیحاتی را پیرامون طرح شهید مطهری ارائه کرد./833/پ203/ح

ارسال نظرات