۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۲۶۴۱۲۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

گروه های تکفیری پیاده نظام دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب هستند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، پدیده گروه های تکفیری نظیر داعش را بحران بزرگی برای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز داعش به حتم پیاده نظام دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان است.
امام جمعه نوشهر

حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران با اشاره به این که آمریکا امروز بزرگترین حامی تروریست در جهان به شمار می رود، گفت: امروز این کشور سلطه گر میلیاردها دلار برای تجهیز گروه های تروریستی در مناطق مختلف جهان هزینه می کند.

 

وی با بیان این که آمریکا عامل خونریزی و کشتار مردم بی گناه در خاورمیانه است، افزود: بحرانی که امروز در خاورمیانه شاهد آن هستیم به دلیل زیاده خواهی های آمریکایی ها است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا به دنبال سلطه بر ملت های مظلوم است، خاطرنشان کرد: تاریخ این کشور همواره مملو از سلطه گری و جنایت بر علیه ملت های مختلف بوده است.

 

حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که امروز آمریکایی ها توانستند برخی کشورهای خائن عربی را با خود همسو کند، بیان داشت: رژیم آل سعود در حال حاضر همراه آمریکایی ها به کشتار ملت های مسلمان منطقه مشغول است.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که قدرت آمریکایی ها هر روز در جهان در حال افول است، تصریح کرد: امروز دیگر دوران قلدری آمریکایی ها در جهان به پایان رسیده، چون ملت های جهان هوشیار و بیدار شده اند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: اکنون دولت آمریکا با ایجاد و یا تجهیز گروه های مسلح، به دنبال ایجاد ناامنی و براه انداختن جنگ در کشورهای اسلامی است.

 

امام جمعه نوشهر با محکوم کردن طرح تجزیه عراق از سوی آمریکایی ها گفت: به حتم وحدت و همدلی مردم عراق مانع از تحقق این توطئه آمریکایی می شود.

 

وی با بیان این که نظام سلطه از اتحاد امت اسلامی بسیار هراسان است و همواره همه توان و سرمایه خود را در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به کار گرفته است، بیان داشت: متأسفانه امروز سلطه گران با همکاری و همراهی برخی کشورهای عربی شرایط منطقه را بحرانی کردند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، پدیده گروه های تکفیری نظیر داعش را بحران بزرگی برای منطقه دانست و خاطرنشان کرد: امروز داعش به حتم پیاده نظام دشمن برای مخدوش کردن چهره اسلام ناب در جهان است.

 

امام جمعه نوشهر با بیان این که خوشبختانه با وحدت مردم عراق امروز گروه های تکفیری در این کشور در حال نابودی هستند، افزود: به حتم وحدت و همدلی تنها را نابودی گروه های ترویستی تکفیری در خاورمیانه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت پایدار در کشورمان اشاره کرد و آن را مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور رهبری هوشیار و آگاه در رأس نظام اسلامی همه نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات