۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۲۶۴۲۲۹
استاد حوزه علمیه بیرجند:

دولت مراقب باشد یک عهدنامه گلستان دیگر در تاریخ ایران امضا نکند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بیرجند با بیان این‌که حفظ انرژی هسته‌ای، پاسداری از خون هزاران جوان شهید و فرزندان و خانواده‌هایشان است، گفت: دولت مراقب باشد یک عهدنامه گلستان دیگر در تاریخ ایران امضا و برای همیشه ایران را مستعمره بیگانگان نکند.
مذاکرات هسته اي 1+5 با ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، استاد حوزه علمیه بیرجند ظهر امروز در مراسم جشن روز جوان در هیأت حضرت علی‌اکبر (ع) بیرجند با بیان این‌که حفظ انرژی هسته‌ای پاسداری از خون هزاران جوان شهید و فرزندان و خانواده‌هایشان است، گفت: دولت مراقب باشد یک عهدنامه گلستان دیگر در تاریخ ایران امضا نکند و برای همیشه ایران را مستعمره بیگانگان نکند.

 

وی با اشاره به این‌که نسل قدیم باید تجربیات خود را به نسل جدید که همان آینده داران کشور هستند، منتقل کنند، افزود: شما جوانان سعی کنید که به بهترین شکل از جوانی خود در راه گسترش فرهنگ و معارف اهل‌بیت(ع) استفاده کنید.

 

استاد حوزه علمیه بیرجند ادامه داد: حضرت علی‌اکبر (ع) از نظر صورت و اخلاق شبیه‌ترین شخص به پیامبر(ص) بود.

 

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این که امروز گستره کربلا همه کره زمین را فراگرفته است، تصریح کرد: امروز در ایران اسلامی مسأله انرژی هسته‌ای در اولویت است.

 

وی با بیان این‌که دنیای امروز دنیای فن و پیشرفت است و اگر انرژی قطع شود همه امور قطع می‌شود، گفت: انرژی که امروز بیشتر مردم از آن بهره‌مند هستند انرژی فسیلی است که در آینده یا تمام خواهد شد و یا به دلیل آلودگی ممنوع خواهد شد.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه با اشاره به این که از 200 سال قبل غربی‌ها در منطقه خاورمیانه نفوذ پیدا کردند و به اموال مسلمانان به‌خصوص در زمینه نفت و انرژی چنگ زدند، افزود: اگر پادشاهان ایران در گذشته خوش‌گذران نبودند دشمن این‌همه از ثروت کشور را به غارت نمی‌برد.

 

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به این که ایران اسلامی دارای ثروت نفتی، گاز و معادن زیادی بود که به دلیل بی‌کفایتی پادشاهان دشمن آن‌ها را به غارت برد، افزود: اگر پادشاهان ایران عرضه می‌داشتند دشمنان ما باید برای گرفتن انرژی پیش ما کوچک می‌شدند اما به دلیل بی‌عرضگی برخی پادشاهان ایران، غرب نفت و ثروت کشور را برد و بر ما فخر هم می‌فروخت.

 

وی با اشاره به این که اگر دست مسلمانان خالی باشد و دست دشمن پر، آن‌وقت آن‌ها ما را حتی به نوکری هم نمی‌پذیرند، افزود: شما جوانان با این آینده مواجه هستند، آینده‌ای که دشمن سعی دارد تا انرژی پاک هسته‌ای را از دست مسلمانان بگیرد و بعد بتواند با سلطه خود به فرهنگ و ناموس مسلمانان دست پیدا کنند.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه بیرجند با اشاره به این که دشمن سعی دارد تا انرژی هسته‌ای که تولید بومی فرزندان این میهن است را از ما بگیرد و در نتیجه جلوی پیشرفت، علم‌آموزی و آینده جوانان و کشور را بگیرد، افزود: غربی‌ها مانند سگ وحشی هستند که اگر فرار کنیم ما را می‌گیرند اما اگر در برابر آن‌ها مقاومت کنیم، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 

حجت‌الاسلام عبادی افزود: دشمن می‌خواهد دست ملت ایران را از انرژی پاک هسته‌ای خالی کند تا بتواند به‌راحتی به امور ما تسلط پیدا کند، هسته‌ای بهانه است آن‌ها می‌خواهند بر عقیده و افکار مسلمانان مسلط شوند.

 

وی یادآور شد: تا زمانی که پشتیبان ولایت‌فقیه باشیم دشمن هیچ غلطی نخواهد توانست بکند./968/پ202/ب5 

ارسال نظرات